پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۸

استاد عالی: لایحه حجاب را باید به دیوار کوبید

يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 842381
استاد عالی: لایحه حجاب را باید به دیوار کوبید
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام مسعود عالی، استاد اخلاق و کارشناس برنامه سمت خدا در مراسم بزرگداشت سردار شهید ناصری تاکید کرد که دل همه ما به ویژه خانواده شهدا از وضعیت حجاب خون است.

این کارشناس دینی با درخواست از مسئولان برای عمل به وظایف خود، با انتقاد شدید از لایحه فعلی تنظیم شده حجاب و عفاف توسط قوای قضائیه و مجریه گفت: این لایحه حجاب را باید به دیوار کوبید چون هیچ ارزشی ندارد.
https://jahannews.com/vdcdjx0jfyt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjx0jfyt0os6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر همه علما و مراجع عظام اینگونه موضعگیری هایی می کردند ، حضرات بیشتر دست و بالشان را جمع می کردند.
Iran, Islamic Republic of
چرا دلتان از وضعیت فقر ، قیمت مسکن ، کیفیت خودرو ، ربای بانکی ، تبعیض و بی عدالتی ، تورم و کاهش ارزش پول ملی، افزایش امار مهاجرت نخبگان و هزاران مشکل دیگر خون نیست؟ .
Iran, Islamic Republic of

عفاف و حجاب مساله بنیادی و ریشه ای هستش و اصلا قابل مقایسه با سایر موضوعات نیست.
بله با اون موضوعات هم باید سخت برخورد بشه ولی حجاب آینده زن این جامعه اسلامی هستش
Iran, Islamic Republic of
شما چرا مسئله بی حجابی را کمتر از این موارد یاد شده میدانید
Iran, Islamic Republic of
یه عده هستن که کلا" در برابر دین خدا و قوانین مملکت فاز منفی دارن و مترصد اینند که در برابر ترویج احکام الهی و همه گیرشدن فریضه بسیار مهم امر به معروف و نهی از منکر جبهه بگیرن و مهمترین حربه شون هم دوقطبی سازی بین این فریضه با مسائل اقتصادی و معیشتیست. درحالی که غافلند از اینکه اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شکل واقعی و مطابق نظر اسلام در جامعه اجرایی بشه و همگان اعم از مردم و مسئولی خود را مقید به رعایت و اجرای بدون هر گونه ملاحظه و محافظه کاری آن بدانند مطمئنا" بسیاری از معضلات و مشکلات اتقصادی و اختلاسها و ترک فعلها.... برطرف شده و جلوی گسترش گناه و معصیت در جامعه گرفته خواهد شد.
حميد
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز
شما راه حل عملیاتیتون که طبق خواسته تون بتونه به سرعت وضع موجود رو جمع کنه چیه؟!!
پوششی که ما الان داریم در جامعه میبینیم تنها بخش قابل رؤیت زندگیه
داستان خیلی عمیقتر از این حرفاست...
Iran, Islamic Republic of
درسته دشمن این مملکت دوست ندارد در ایران حلال زاده کسی متولد شود برای همین قضیه بی‌حجابی و استفاده از مشروبات الکی را در دستور کار خود قرار داده تا نسل حلال زاده در ایران کمرنگ شود همه بر خورد با مسئله حجاب از این بابت است که گرانی خودرو و مسکن و همه چی بالاتر است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مسئله حجاب با لايحه و بگير و ببند و اجبار و زور حل نمي شود بلكه بايد ارزش و منزلت زن را به او فهماند بهر راه ممكن تا او از درون اقناع بشود كه رعايت حجاب باعث ارتقاء منزلت او در اجتماع و خانواده اش خواهد شد .