کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب ادعای سخنگوی شانا درباره لیست «جبهه متحد انقلاب»/ آقای رسولی! رعایت اخلاق مقدم بر رقابت است

9 اسفند 1402 ساعت 20:14

جهت اطلاع سخنگوی شانا، "جبهه متحد انقلاب" لیست خود را با مجوز  رسمی وزارت کشور با نامه دکتر زهره الهیان، دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی آغاز کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: بعد از آنکه جمعی از دلسوزان جریان انقلابی پس از عدم توجه رؤسای شورای ائتلاف(شانا) به ضرورت جامعیت فهرست نهایی تهران، برای نیل به وحدت گفتمانی و جریانی، فهرست "جبهه متحد انقلاب" را برای تشکیل مجلسی انقلابی و مردمی تهیه و پیشنهاد کردند، موج حملات از سوی برخی اعضای این شورا آغاز شد.

برای نمونه امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شانا و از اعضای لیست شورای ائتلاف در مصاحبه ای گفته است که تنها جبهه‌ها و ائتلاف هایی که توسط وزارت کشور بصورت قانونی معرفی شدند امکان معرفی کاندیداها و ارائه لیست دارند و در حال حاضر برخی لیست های اصلی دروغین مشابه لیست اصلی جبهه انقلاب منتشر شده است که قانون را رعایت نکردند. 

رسولی همچنین از وزارت کشور خواسته است شهرداری ها را مکلف کند بنر و تبلیغات گروه‌های غیرقانونی نصب نشود!

بیشتر بخوانید: 
لیست «جبهه متحد انقلاب» آمد/ به مردم وفاداریم

ادعا و درخواست رسولی درحالی است که اولین اصل قبل از مسائل انتخاباتی رعایت مسائل اخلاقی است.

هر گروه و جریانی میتواند طبق قانون فعالیت انتخاباتی داشته باشد و استفاده از تعبیر "دروغین" بی اخلاقی انتخاباتی است.

جهت اطلاع سخنگوی شانا، "جبهه متحد انقلاب" لیست خود را با مجوز رسمی وزارت کشور با نامه دکتر زهره الهیان، دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی آغاز کرده است.
 


کد مطلب: 871772

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/871772/تکذیب-ادعای-سخنگوی-شانا-درباره-لیست-جبهه-متحد-انقلاب-آقای-رسولی-رعایت-اخلاق-مقدم-رقابت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com