يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۱۴

حمله روزنامه اصلاح طلب به «قهرمان» اصلاح طلبان/ زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرد

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 857243
روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.
حمله روزنامه اصلاح طلب به «قهرمان» اصلاح طلبان/ زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.

به گزارش کیهان، این روزنامه در گزارشی با عنوان «سرشکستگی یک دلقک؛ غرب به زلنسکی خیانت کرد، یا زلنسکی به اوکراین» نوشت: 4ماه قبل که سران ناتو در «ویلنیوس» در «لیتوانی» گرد هم جمع شدند به وضوح معلوم شـد دیگر اوکراین اولویت غرب و ناتو نیست‌، آنها از زلنسکی و «نق‌زدن»‌های او خسته شده بودند مضافاً این که «ضد حملات» ادعایی کی‌یف نیز هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

دستیاران رئیس‌جمهور اوکراین به مجله تایم گفتند‌، ولودیمیر زلنسکی احساس می‌کند حامیان غربی‌اش به او «خیانت» کرده‌اند زیرا آنها توجه کافی گذشته را به رئیس‌جمهور اوکراین ندارند.

روزی که بایدن‌، شولتس و فرمانده سنتکام راهی اسرائیل شدند یک درخواست دیگر هم برای سفر به سرزمین‌های اشغالی وجود داشت؛ زلنسکی آماده سفر به تل‌آویو بود اما اجازه سفر به او داده نشد. دلیل این صادر نشدن مجوز هم روشن بود؛ آمریکا نمی‌خواست مسئله اوکراین و بحران اسرائیل در یک تیتر روی خروجی خبرگزاریهای بین‌المللی قرار بگیرد. این‌جا فقط اسرائیل مهم است نه اوکراین! امیدها رنگ باخت.

براساس گزارش مجله آمریکایی «تایم» ولودیمیر زلنسکی در جنگ اوکراین «یکه و تنها» مانده است.


براساس نظرسنجی خبرگزاری رویترز‌، حمایت عمومی از کمکها به اوکراین طی ماههای اخیر با کاهش مواجه شده است. حدود ۴۱ درصد از آمریکایی‌ها از کنگره می‌خواهند تا تسلیحات بیشتری به کی‌یف ارسال کند و این مقدار پایین‌تر از ماه ژوئن است که ۶۵ درصد خواهان چنین چیزی بودند. علاوه‌بر این‌، مجله تایم با تعدادی از دستیاران و نزدیکان ولودیمیر زلنسکی به شرط آنکه نامشان فاش نشود‌، مصاحبه کرده که آنها هم نارضایتی و دیدگاه منفی خود را نسبت به جنگ و ضدحمله اوکراین به اشتراک گذاشته‌اند.

این مجله به نقل از اعضای دولت ولودیمیر زلنسکی می‌نویسد: زلنسکی احساس می‌کند حامیان غربی‌اش به او «خیانت» کرده‌اند. آنها زلنسکی را بدون هیچ ابزاری برای پیروزی در جنگ تنها گذاشتند.

روزگاری با آن که اوکراین زیر آتش گلوله باران ارتش روسیه بود‌، سران کشورهای اروپایی و آمریکا‌، با ژست قهرمان‌گونه‌، ادای «بناپارت» را در می‌آوردند که گفته شده‌، وسط میدان جنگ می‌خوابید اما این روزها که شرایط به وخامت ماه‌های قبل نیست‌، گفت‌وگوها تلفنی است. به نظر می‌رسد ایالات متحده نمی‌تواند یا حداقل نمی‌خواهد در دو جبهه وارد جنگ شود. بحران غزه نشان داد تمرکز آمریکا بر خاورمیانه است نه اروپا و نه حتی شرق دور.

در کنار این مسئله‌، «توفان الاقصی» کنار اثبات پوشالی بودن قدرت نظامی‌، اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل یک حقیقت تلخ دیگر را نیز آشکار کرد و آن این که؛ متحدان و شرکای کاخ‌سفید متوجه شدند در آمریکا نه کسی گوشی تلفن را جواب می‌دهد و نه کسی برای باز کردن گره‌ها‌، انگیزه‌ای دارد. آنها می‌مانند و یک دنیا وهم و ترس و نومیدی؛ همانهایی که این روزها یقه زلنسکی را چسبیده‌اند.

«ولودیمیر» که در زمان رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۹ به مردم اوکراین قول داده بود به درگیری‌های طولانی‌مدت با روسیه پایان دهد اما برخلاف وعده خود در مسیری گام برداشت که مردمان اوکراین به آینده‌ای گیج و مبهم می‌اندیشند. و حال پرسش اصلی اما بی‌جواب نزد افکار عمومی اوکراین این است: «غرب به «زلنسکی» خیانت کرد یا «زلنسکی» به اوکراین؟» دلقک این بار بد جوری دچار سرشکستگی شده زیرا بیش از آن که لازم بود به کاخ سفید و متحدان بزدل ایالات متحده آمریکا تکیه داد و اعتماد کرد!
https://jahannews.com/vdcgtu97wak9nx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtu97wak9nx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زلنسکی دلقک کنار مردمش در اوکراین هنیه در هتلهای ۵ستاره قطر
Iran, Islamic Republic of
زلنسکی دلقک کشورش را محل تاخت و تاز شرق و غرب قرار داد و زیر ساخت های اوکراین را نابود و مردم این کشور را آواره کرد.
ایر انی با شعورِ ِ
Netherlands
وقتی در کاری که نمی دانی دخالت می کنی نتیجه اش همین است.
Netherlands
لُپ مطلب در این بود که این دلقک به سوابق غرب نگاه نمی کند که رضاقلدر و پسرش و صدام و ... چگونه بازیچه غرب شدند و دنیا و آخرتشان را تخریب کرد.
Iran, Islamic Republic of
بازنده اصلی جنگ غزه مردم اوکراین هستن زیرا کمک های مالی و تسلیحاتی امریکا و غرب بسوی اسرائیل روانه شد و سر اوکراین و زلنسکی بی کلاه ماند.
دلقک خود بزرگ بین
Netherlands
این دلقک هرگز کلاهی نداشت
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی کنار مردمشه؟ فقط دو تا فیلم ازش اومد که در خیابون داره صحبت میکنه که اونم معلوم نیست کجاست. زیاد این دلقک رو جدی نگیر
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا هرچی دلقکه طرفدار این دلقکه
Iran, Islamic Republic of
مسول پذیرش هتل ۵ ستاره در قطر!!!خخخخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
زلنسكي هر چند ظاهرا در ميان مردمش است اما منافع مردمش را لحاظ نكرده و به خاطر منافع غرب با روسيه سرشاخ شد در حالي كه هنيه هرچند به خاطر ضرورت نميتواند در بين مردمش باشد اما براي نجات كشورش از اشغال تلاش ميكند و انشاء الله روزي ميرسد كه كشورش را به تمامي آزاد كند
United States
اوکراین قسمتهای بزرگی از خاک خود را در حمله ی روسیه از دست داد. ادامه ی جنگ با روسیه برای اوکراین هزینه های سنگینی دارد که کشورهای غربی هم آن را پرداخت نمی کنند
فدائی رهبر ان شاءالله
Netherlands
برای غربی ها هم مخارج دارد. اگر زمستان سخت شود ، اگر غلات تامین نشود ، اگر روسیه راهبردش جنگی طولانی باشد ( فراموش نکنید که متخصص جنگ طولانی هستند ناپلئون و ارتش رایش سوم را با همین راهبرد شکست دادند ... ). کمکم اروپا از مهاجران اوکرائینی پر شده. در روز نامه هایشان همه روزه دختران جوان را عرضه می کنند ووو
Iran, Islamic Republic of
سلام
آمریکا داره زمینه خروجش را از اوکراین فراهم میکنه
پس تغییر مواضع غربگداها طبیعی است
Iran, Islamic Republic of
اوکراینی ها ایرانی ها را بمانند روسیه تروریست ودشمن میدانند واعلام کردند جنگ بعدی ناتو واوکراین ایران است