کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی:

باید قدر فرصت باقیمانده را دانست و انقلاب را به اهداف خود برگرداند/ از خانواده شهید مطهری دو نفر ردصلاحیت شدند/ از خانواده هاشمی فائزه در زندان است

10 اسفند 1401 ساعت 14:07

در قاموس این تفکر انحرافی فرزندان چهره های برجسته انقلاب می توانند هر حرفی بزنند، هر کاری بکنند اما نباید ردصلاحیت بشوند، نباید محاکمه شوند، نباید زندان بروند و باید با همه فرق کنند. این همان چیزی است که ملت ایران برای شکستن آن در دهه پنجاه قیام کردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی طی یادداشتی به بهانه درگذشت همسر شهید مطهری مدعی شده است بخش مهمی از جوانان از انقلاب اسلامی جدا شده اند!

مرعشی با ابراز ناراحتی از محکومیت فائزه به زندان و ردصلاحیت علی مطهری گفته است: «اکنون با این فضای جامعه و جدایی بخشی مهمی از نسل جوان از انقلاب، بیشتر از گذشته جای شهید مطهری و فکر و سخنان او خالی است که با منطق و عقل به اسلام نگاه می‌کرد و به سعه صدر و آزادی بیان معتقد بود که همه گروه‌ها بتوانند، حرف خود را بزنند و با گفت‌وگو در جامعه فعالیت کنند، نه اینکه از خانواده شهید مطهری دو نفر ردصلاحیت شوند و از خانواده هاشمی دخترم در زندان باشد و خانواده شهید بهشتی، خانواده مرحوم منتظری و مرحوم طالقانی نیز سوابق تلخ برخورد را تحمل کرده باشند».

 
وی در ادامه توصیه کرده که باید قدر فرصت باقیمانده را دانست(!) و نوشته است: «اگر انقلاب می‌خواهد بماند باید به اهداف تفکر و برنامه رهبران خود وفادار باشد. همسر شهید مطهری در مظلومیت و فشار به نزدیکانش رفت، اما باید قدر فرصت باقیمانده را دانست و انقلاب را به اهداف خود برگرداند، مسیری که مردم می‌خواستند و از آن آزادی و تامین دین و دنیای آنان انتظار می‌رفت».

اتفاقا از مواردی که بخشی از مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلزده کرده است، ریشه در همین تفکر خاندان هاشمی دارد که عفت مرعشی صریحا به آنها اشاره می کند. اشتباه گروهی از مردم آنجاست که این تفکر را به نظام اسلامی نسبت می دهند.

در این تفکر رای مردم اگر در مقابل آنها باشد ارزشی ندارد. خانم مرعشی فراموش کرده اند که چگونه خودشان در سال 88 گفتند «اگر تقلب شد بریزید تو خیابونا» و یا آنکه چگونه خاندان هاشمی اعم از شخص آیت الله تا مهدی و فائزه در وسط میدان فتنه 88 ایستاده بودند و همگی در فتنه سینگین و پیچیده آمریکایی - صهیونیستی سال 88 خواسته یا ناخواسته ایفای نقش می‌کردند.

در قاموس این تفکر انحرافی فرزندان چهره های برجسته انقلاب می توانند هر حرفی بزنند، هر کاری بکنند اما نباید ردصلاحیت بشوند، نباید محاکمه شوند، نباید زندان بروند و باید با همه فرق کنند. این همان چیزی است که ملت ایران برای شکستن آن در دهه پنجاه قیام کردند.

مرعشی گفته است: «اگر انقلاب می‌خواهد بماند باید به اهداف تفکر و برنامه رهبران خود وفادار باشد». این جمله دقیق است اما رهبر کبیر انقلاب، امام راحل بودند و پس از آن حضرت آیت الله خامنه‌ای که راه این انقلاب را در همان مسیر ترسیم شده امام پیش بردند و در مقابل تلاش‌ها برای انحراف مسیر انقلاب از سوی برخی یاران سابق امام ایستادگی کردند. 

درباره «فائزه هاشمی» بیشتر بخوانید:
دخترانی که بدون حجاب در خیابان می‌آیند، شیرزن هستند
اهانت بیشرمانه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)
فائزه از داعشی خواندن جمهوری اسلامی به تخریب امام رسید
ما اگر قرص‌هايمان را نخوريم موجودات خطرناکی می‌شويم
عملکرد آقای سلیمانی چه گره‌ای از مشکلات کشور باز کرد؟
اگر چندهمسری پسندیده است، آن را برای زنان هم آزاد کنند
من اگر امریکایی بودم ترامپ را برای ایران ترجیح می دادم
مانتوهای دراز و گشاد چیست که تن دخترها کرده‌ایم
خانواده هاشمی هرچه سنشان بالاتر می‌رود پرانرژی‌تر می‌شوند 
بابا به آقای قاسم سلیمانی گفت به سوریه نرو
اگر من بودم سفارت آمریکا را بدون مذاکره باز می‌کردم
جایی که نباید اعدام داشته باشیم اعدام داریم مثل نوید افکاری


کد مطلب: 830677

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/830677/باید-قدر-فرصت-باقیمانده-دانست-انقلاب-اهداف-خود-برگرداند-خانواده-شهید-مطهری-دو-نفر-ردصلاحیت-شدند-هاشمی-فائزه-زندان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com