کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات تهدیدآمیز یک اصلاح طلب:

جامعه ایران عصبانی است/ سر به سر دختران مردم نگذارید/ انتظار نداشته باشید آب از آب تکان نخورد

2 مرداد 1401 ساعت 10:42

شما یک عمر با ندای تاریخ درباره جسارت برخی مدعیان به دختری رعنا تاریخ ساخته‌اید، آنگاه چگونه انتظار دارید دخترکان‌مان را در خیابان مورد تعرض قرار دهید و آب از آب تکان نخورد.


گروه سیاسی جهان نیوز: فیاض زاهد، چهره اصلاح طلب و مشاور وزیر کار در دولت روحانی با مدرک دکترای تاریخ(!) در تازه ترین یادداشت خود پیرامون بحث داغ شده گشت ارشاد -که اصلاح طلبان به نوعی میدان دار آن شده اند- گفته است که «سر به سر دختران مردم نگذارید» و «چگونه انتظار دارید دخترکان‌مان را در خیابان مورد تعرض قرار دهید و آب از آب تکان نخورد؟»

فارغ از لحن تهدیدآمیز در دل اظهارات این چهره اصلاح طلب که گویی حساب جدی روی آن برای برخی اهداف باز شده است، اساسا گروهی که همواره مطالبات زنان و دختران را به انحراف کشیده اند همین اصلاح طلبان هستند. گشت ارشاد واکنشی به رفتارهای مغرضانه سیاسی و فرهنگی است که با پوشش های هنجارشکن در انظار جامعه حاضر می شوند.

گفتنی است این چهره اصلاح طلب هم چندی پیش با ادعای اینکه اعتماد اجتماعی به شکل گسترده‌ای تخریب شده(!)، «ورود بانوان به ورزشگاه‌ها»، «تصویب FATF » و «بازگشت فردوسی‌پور» را به عنوان راهکار پیشنهاد داده بود.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از یادداشت فیاض زاهد را در ادامه خواهید خواند:
 

*آقایان! متولیان، دلسوزان: کشور و مردم که با هزاران مشکل اقتصادی، معیشتی و بین‌المللی، انزوا، فقدان سرمایه‌گذاری، کاهش اشتغال، آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو هستند، شما چرا دیگر بر مصایب‌شان می‌افزایید؟

*من بر این باورم که شاید مبدعان این طرح به دنبال اصلی و فرعی کردن مشکلات هستند، یعنی نمی‌توانند مشکلات اصلی جامعه را حل کنند و بیشتر در حال انجام عملیات ایذایی هستند تا حواس مردم را به جای دیگری متوجه کنند. 

*جامعه ایران عصبانی است. سر به سر دختران مردم نگذارید. اگر ارزش‌های دینی را دوست دارید، بگذارید ارزش‌های فطری از سر انتخاب باشد نه اجبار و اگر به ثبات امنیتی کشور دلبسته‌اید، سبک‌سری نکنید، با عواطف مردم بازی نکنید. شما یک عمر با ندای تاریخ درباره جسارت برخی مدعیان به دختری رعنا تاریخ ساخته‌اید، آنگاه چگونه انتظار دارید دخترکان‌مان را در خیابان مورد تعرض قرار دهید و آب از آب تکان نخورد. 

درباره «فیاض زاهد» بیشتر بخوانید:
ایران کویرهای زیادی دارد، انرژی هسته‌ای می‌خواهیم چکار!
رفتار قالیباف با روحانی کینه توزانه است
مردم حرف ما که «روحانی اصلاح طلب نیست» را گوش نمی‌کنند
آمریکا با هماهنگی روسیه سردار سلیمانی را ترور کرد
اسلام فعلی اسلام امام نیست؛ کاش انقلاب رخ نمی‌داد!
برای مقابله با حرکات ترامپ علیه ایران مجرمان امنیتی عفو شوند!
استعفای ظریف خون تازه‌ای را تزریق کرد
سال ۵۸ اندیشه بازرگان طرفدار زیادی نداشت اما امروز دارد


کد مطلب: 806901

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/806901/جامعه-ایران-عصبانی-سر-دختران-مردم-نگذارید-انتظار-نداشته-باشید-آب-تکان-نخورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com