کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات میرلوحی، عضو شورای شهر تهران:

اصولگرایان به ریاست جمهوری برسند کشور را یک دهه عقب می‌اندازند/ شعارهای بعد از دولت خاتمی کشور را وارد باتلاق کرد/ آتش زدن برجام و تشر زدن به اسرائیل برای کشور به صرفه نیست/ ظریف آمریکا را منزوی کرد

27 مرداد 1399 ساعت 11:51

میرلوحی گفت: به آمریکا و اسرائیل تشر می‌زنند اما فضا را ناآرام می‌کنند و برجام آتش را می‌زنند و آثار این موضع‌گیری‌ها و حرف‌ها را در بازار و اقتصاد می‌بینید.


گروه سیاسی جهان نیوز: سیدمحمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران که با شکایت قالیباف در دادگاه محکوم شد در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان مدعی شده است که اگر اصولگرایان به ریاست جمهوری برسند کشور را ده سال به عقب می اندازند. فارغ از ترس این عضو شورای شهر از پایان مقطع به مقطع عمر خسارت بار اصلاح طلبان در مدیریت های کلان، باید از این فعال اصلاح طلب پرسید در دولتی که قیمت 3 هزارتومانی دلار به 23 هزار تومان رسید و پراید 20 میلیونی حدود هفتاد میلیونی معامله می شود و خرید خانه برای بسیاری از مردم به آرزو تبدیل شده و دولت رو پرداخت وام «ودیعه مسکن» آورده است، چند سال عقب افتاده ایم؟

جالب تر و بامزه تر انکه میرلوحی مدعی شده است که شورای شهر پنجم در حال پر کردن حفره های دوره قبلی شوراست. ظاهرا منظور این عضو پرحرف شورای شهر راه اندازی بازی اسم فامیل با خیابان های تهران است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات میرلوحی را در ادامه خواهید خواند:

*به‌نظر من نیروهای کارآمد در جریان اصلاحات فراوانند و این جریان نیروهای تازه نفس که دارای اقبال اجتماعی باشند کم ندارد. افرادی از جمله ظریف کم نیستند. تامین نیرو برای جریان اصلاح طلب دشوار نیست.

*ما نمی‌توانیم برای جریان رقیب فرش قرمز پهن کنیم و بگوییم بیایید و هر سه قوه برای شما، مگر قبلا نداشتند؟ مگر همین جریان مجلس هفتم و هشتم و نهم را در اختیار نداشت؟ مگر دولت‌های نهم و دهم در اختیار همین جریان نبود؟ در آن دوره زمانی دولت و مجلس همه در اختیار این گروه بود. چه کردند؟! عملا دولت هشت‌ساله این طیف منجر شد کشور هزینه بدهد. این پیشنهادات برخی دوستان مساله دقیقی نیست. ملاحظه می‌کنید که این عزیزان موضع‌گیری می‌کنند و منجر به گرانی ارز می‌شود و بعد تقصیرات را به گردن دولت می‌اندازند. آنها فکر می‌کنند به آمریکا و اسرائیل تشر می‌زنند اما فضا را ناآرام می‌کنند و برجام آتش را می‌زنند و آثار این موضع‌گیری‌ها و حرف‌ها را در بازار و اقتصاد می‌بینید این حرف‌ها برای ما به صرفه نیست.

درباره «میرلوحی» بیشتر بخوانید:
باید راه مخالفت با مقامات بالای نظام هموار شود!
اروپا پای قولش نماند اما باید همین مقدار برجام را قدر بدانیم!
دغدغه دلسوزان این است که نظام رویکردش را اصلاح کند!
هواداران نظام و آن پابرهنگان الان به صف معترضین پیوسته‌اند!


*مـا اعلام می‌کنیم می‌توانیم مثــل 76 دولت تشکیل بدهیـم و دولتی داشته باشیم که مثل دولت اصلاحات شعار آن اقتصاد نبود ولی بهترین شرایط را برای اقتــصاد کشور و شاخص‌های اقتصادی کشور ایجاد کرد. تمام شاخص‌ها و گزارش‌ها نشان می‌دهد آن دوره، دوره‌ای افتخار آمیز بود. بهره بانکی تک‌رقمی شد و بیکاری تک رقمی شد و 40‌میلیارد دلار ذخیره ارزی داشتیم. آقای احمدی‌نژاد با 150‌میلیارد دلار بدهی کشور را به دولت بعدی تحویل داد. دولت اصلاحات بود که عسلویه و راه آهن مشهد را تحویل داد همه اینها رکورد بود. چرا نباید به آن زمان برگردیم؟! تمام شعارهایی که بعد از دولت اصلاحات داده شد شروعی بر سیاست‌های غلطی بود که کشور را وارد باتلاق کرد.
 

*هفت قطعنامه سازمان ملل و شورای حکام حاصل همان دوره یکدست‌بودن قوا است. ولی حاضر نیستند بگویند که آنها کشور را به این روز انداخته‌اند آقای‌ظریف و این تیم جان کندند تا قطعنامه2231 را ببندند این هنر آنها بود و به کشور کمک کنند و آمریکا را امروز اینچنین منزوی کرده تا دست به دامن دومینیکن شود. چرا دوستان اینها را نمی‌بینند؟


*این دولت(احمدی نژاد) جز قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت و شورای حکام چه گلی به سر کشور زده؟ چرا دوستان پیشنهاد می‌دهند دولت را به دست اصولگرایان بسپاریم؟ خب معلوم است چه می‌کنند و باز هم کشور را یک دهه به عقب می‌اندازند و باید کلی جان کند تا کشور را به ریل اولیه برگردانیم.

*امروز شورای پنجم تهران تلاش می‌کند تا حفره‌های قبلی را پر کند. این شورا در شرایط پرتلاطم فعلی و تحریم‌ها شهر را اداره می‌کند آیا بهتر است باز هم کشور را به دست اصولگرایان بسپاریم که آنطور عمل کنند و باز هم ریخت و پاش کنند؟


کد مطلب: 737167

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/737167/اصولگرایان-ریاست-جمهوری-برسند-کشور-یک-دهه-عقب-می-اندازند-شعارهای-بعد-دولت-خاتمی-وارد-باتلاق-آتش-زدن-برجام-تشر-اسرائیل-صرفه-نیست-ظریف-آمریکا-منزوی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com