کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناصر قوامی، فعال اصلاح طلب:

انتخاب روحانی، انتخاب بین بد و بدتر بود/ من به خاطر حمایت خاتمی از روحانی از او حمایت کردم/ آن موقع موضوع مهم برداشتن سایه جنگ بود که محقق شد

11 مرداد 1399 ساعت 11:00

ما بین بد و بدتر روحانی را انتخاب کردیم؛ هرچند در سال92 من مخالف حمایت از روحانی بودم اما به دلیل حمایت آقای خاتمی از او ما هم حمایت کردیم.


گروه سیاسی جهان نیوز: ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز که چند وقت پیش مدعی شده بود «اگر خاتمی کاندیدا شود مردم انگیزه پیدا می‌کنند!» این بار گفته است: «در سال92 من مخالف حمایت از روحانی بودم اما به دلیل حمایت آقای خاتمی از او ما هم حمایت کردیم».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات قوامی که در گفتگو با سایت اصلاح طلب نامه نیوز مطرح شده را در ادامه خواهید خواند:

*اینکه آقای روحانی در سخنان گفته‌اند که زندگی مردم در حداقل ضرورتشان به خوبی اداره شده‌ است یا آنکه گفته‌اند کالاها به وفور در اختیار مردم قرار دارد، نشان از بی‌اطلاعی آقای رئیس‌جمهور از وضع مردم دارد.

 
*دولت خود را از مردم جدا کرده است و اکنون که دیگر آقای روحانی خود را نیازمند رأی مردم نمی‌داند برای اهمیتی ندارد مردم در چه سطحی زندگی می‌کنند. واقعیت این است که مردم برای آقای روحانی هیچ اهمیتی ندارند.

بیشتر بخوانید:
مجلس از خاصیت افتاده و به منشی شورای نگهبان تبدیل شده!

*مردم بی‌اعتماد شده‌اند و اگر وضع به همین منوال پیش برود، در خوش‌بینانه‌ترین حالت مشارکت در شهرهای کوچک خواهد بود و پیش بینی من این است که انتخابات سال آینده هم بسیار کم رمق برگزار می‌شود.

*ما بین بد و بدتر روحانی را انتخاب کردیم؛ هرچند در سال92 من مخالف حمایت از روحانی بودم اما به دلیل حمایت آقای خاتمی از او ما هم حمایت کردیم. در آن زمان اولویت مطرح شده برداشتن سایه جنگ از سر کشور بود و واقعا هم این اتفاق رخ داد و حتی در دولت اول آقای روحانی انعقاد برجام رخداد بسیار مهمی بود اما در ادامه با خارج شدن آمریکا از برجام اوضاع تغییر کرد و روحانی و دولتش هم هیچ تلاشی برای سامان‌دهی اوضاع نکردند.


کد مطلب: 735648

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/735648/انتخاب-روحانی-بین-بد-بدتر-خاطر-حمایت-خاتمی-او-کردم-موقع-موضوع-مهم-برداشتن-سایه-جنگ-محقق

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com