جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «فیلمی برای ترساندن مردم از رئیسی» تا «نبرد شبح‌گونه سردار قاآنی در منطقه»

جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۴
کد مطلب: 731806
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته بیست و پنجم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «فیلمی برای ترساندن مردم از رئیسی» تا «نبرد شبح‌گونه سردار قاآنی در منطقه»
گروه چندرسانه ای جهان نيوز: همچنان حواشی پرونده طبری جز خبرهای مهم این روزهای کشور است.

در هفته ای که گذشت از ابتدای هفته رسانه ها درگیر خبر کشته شدن قاضی منصوری متهم پرونده اکبر طبری بودند.

اتفاقی که از سال جدید در جهان نيوز افتاده، تولید گزارش های ویدئویی مهم با موضوعات به روز خبری است. این گزارش های ویدئویی در بین مخاطبین با استقبال خوبی مواجه شده است. از این رو بیشتر اخبار پر بازدید این هفته متعلق به گزارش های ویدئویی تولیدی می باشد.

خبر مهم دیگر این هفته افزایش عجیب قیمت ارز و به خصوص دلار بود. یکی از خبرهای پر بازدید این هفته مربوط به فیلم تبلیغاتی ستاد حسن روحانی در دوران انتخابات با موضوع ترساندن مردم از ریاست جمهوری حجت الاسلام رئیسی بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته بیست و پنجم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.
 

بدون تعارف با شهید زنده سردار فضلی

سردار حاج علی فضلی، طی کننده راه جهاد نیست؛ خود راه است، از خودگذشتگی، از جان گذشتگی و از آبروگذشتگی از خصلت‌های اوست.

دانلود فیلم بدون تعارف با شهید زنده سردار فضلی
 

ماجرای ارتباط برخی اطرافیان احمدی نژاد با اکبر طبری چیست؟!

بعد چند سال از محاکمه افراد متخلفی همچون محمدرضا رحیمی، بقایی و مشایی به عنوان نزدیکان محمود احمدی نژاد، این روزها برخی رسانه‌ها و فعالین سیاسی موضوعات جدیدی از مفاسد اقتصادی رئیس دولت نهم و دهم در دوران ریاست جمهوریش مطرح می‌کنند.

دانلود فیلم ماجرای ارتباط برخی اطرافیان احمدی نژاد با اکبر طبری چیست؟!
 

نبرد شبح‌گونه سردار قاآنی در منطقه

یافته‌های آشکار درباره سردار قاآنی بسیار اندک است. سالها حضور بی سر و صدا در سپاه قدس و حضور شبح‌گونه در ماموریت‌های فرامرزی این نهاد امنیتی و همچنین ادامه دوری از رسانه‌ها حتی بعد از برعهده گرفتن فرماندهی سپاه قدس، قضاوت درباره عملکرد او را بسیار سخت می کند.
 


آواز شنیدنی درباره حاج قاسم در عصر جدید

هادی احمدی، پنجمین اجرای قسمت هجدهم از دور مقدماتی فصل دوم این برنامه بود.
این شرکت کننده آواز شنیدنی برای سردار سلیمانی خواند. چهار رای مثبت داوران را دریافت کرد.
بشیر حسینی درباره اجرای احمدی گفت:خداروشکر حضور بختیاری ها در عصر جدید پررنگ شده است،هربار  رنگ و لعاب کار را خوشگل تر می کنند. امیدوارم خوانندگان جدی و جذاب دیگری هم داشته باشیم که این فرهنگ را ادامه بدهند.
 
دانلود فیلم آواز شنیدنی درباره حاج قاسم در عصر جدید
 

فیلمی برای ترساندن مردم از رئیسی!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یادش به خیر، این فیلم رو ستاد روحانی درست کرده بود برای ترسوندن مردم از رئیسی! امیدواریم اون مردمی که به روحانی رای دادند و الان دارن با چشم هاشون دلار ۱۸ هزارتومنی و سکه ۷ میلیونی رو می بینند یکسال دیگه تو همچین روزهایی گول این اصلاحطلبا و لیبرال ها رو نخورند!

  دانلود فیلم
 

با خشن‌ترین شکنجه‌گر ساواک آشنا شوید

به مناسبت چهل و یکمین سالروز اعدام فریدون توانگری معروف به آرش، فیلمی از اعترافات این شکنجه‌گر ساواک را مشاهده می‌کنید.
 

نیروی دریایی سپاه در اقیانوس هند چه می‌کند؟

این روزها خبرنظامی بزرگتری درباره نیروی دریایی سپاه منتشر شده که بسیار قابل تامل است. فرمانده نیروی دریایی سپاه از ایجاد پایگاه دائم دریایی ایران در اقیانوس هند تا پایان سال جاری خبر داده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج قاسم..