يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

بیانیه اساتید حوزه درباره بیانات رهبرانقلاب

سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 272866
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای خطاب به مسؤولان با تاکید بر پیروی آنان از فرامین رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: پس از این بیانات صریح و قاطع هیچ عذری از مسؤولان در ادامه کشمکش های و بداخلاقی های سیاسی پذیرفته نیست.
 به گزارش جهان به نقل از رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از بیانات صریح و روشن رهبر معظم انقلاب، از مسؤولان خواست تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی به کار گیرند.

متن کامل بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به این شرح است:

باسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(ادام الله ظله العالی)

سلام علیکم؛

با عرض سلام و آرزوی بقا و سلامت وجود شریف، سخنان راهگشا و هشدارهای روشن حضرتعالی به مسؤولان در دیدار اخیر مردم ولایت مدار آذربایجان شرقی، تاکید مجدد و مکرری بود بر ضرورت وحدت و همدلی خدمتگزاران ملت و لزوم رعایت مصالح کشور و پرهیز از جنجال آفرینی و سلب آرامش روانی جامعه در شرایط حساس کنونی که دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی بر حجم فشارها و توطئه های خود افزوده اند.

یقینا پس از این بیانات صریح و قاطع هیچ عذری از مسؤولان در ادامه کشمکش های و بداخلاقی های سیاسی پذیرفته نیست.

بر مسؤولان محترم است که با افزودن بر تلاش های خود در مسیر خدمت به مردم و نظام و چاره جویی برای رفع مشکلات و تنگناها و نزدیک ساختن قلب ها و زدودن کینه ها، پایبندی علمی خویش را به این توصیه های مشفقانه ابراز دارند و توبه عملی خود را نشان دهند.

اساتید حوزه علمیه قم ضمن تجدید بیعت با حضرتعالی بر لزوم پیروی همگان از این نصایح حکیمانه تاکید نموده، دوام توفیقات روز افزون حضرتعالی و دیگر مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و موفقیت مردم وفادار و ثابت قدم ایران اسلامی را از خدای متعال مسالت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *