جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۵

اسامی 10 وزیر امضاکننده نامه خبرساز به رهبر انقلاب

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 241536
به گفته یک منبع مطلع افرادي هم‌چون «منوچهر متكي»، «مصطفي پورمحمدي»، «عليرضا طهماسبي»، «سید‌کاظم وزیری‌هامانه»، «غلامحسین نوذری»،«داوود دانش جعفري»، «سيدمحمد جهرمي»، «محمدمهدي زاهدي»، «پرویز کاظمی» و «محمود فرشیدی» نامه را امضا كرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز ، با اشاره به ارسال نامه‌ جمعي از دولتمردان سابق به رهبر معظم انقلاب كه در آن خواستار تشكيل گروهي از نخبگان و صاحبنظران براي پيگيري برخی امور شده بودند، نوشت: به گفته یک منبع مطلع افرادي هم‌چون «منوچهر متكي»، «مصطفي پورمحمدي»، «عليرضا طهماسبي»، «سید‌کاظم وزیری‌هامانه»، «غلامحسین نوذری»،«داوود دانش جعفري»، «سيدمحمد جهرمي»، «محمدمهدي زاهدي»، «پرویز کاظمی» و «محمود فرشیدی» كه به ترتيب سابقه تكيه بر كرسي وزارتخانه‌هاي امور خارجه، كشور، صنايع، نفت، امور اقتصادي و دارايي، کار و امور اجتماعی، علوم تحقيقات و فناوري، رفاه و تامین اجتماعی، آموزش و پرورش را داشته‌اند، اين نامه را امضا كرده‌اند.

اين منبع مطلع تصريح كرد: همچنين در اين نامه امضاي حسین دهقان، معاون سابق رييس‌جمهور و رييس سابق بنياد شهيد و امور ايثارگران و مشاور كنوني شهردار تهران نيز به چشم مي‌خورد.

افرادي همچون مسعود ميركاظمي وزير سابق بازرگاني و نفت و همچنين عليرضا علي‌احمدي وزير آموزش و پرورش دولت نهم از جمله دولتمرداني بودند كه نويسندگان اين نامه تلاش زيادي براي گرفتن امضاي از آنها كردند كه با پاسخ منفي و اعتراض گونه آن دو روبه‌رو شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نه اینکه هر دو نابغه قرن بودند از امضاء خودداری کردند.
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست این نامه از روی دلسوزی بوده یا...؟
وقتي كه قرار شده است فرمول جريان انحرافي به اجرا دربيايد و يه سري مسائل اساسي مردم رها شود تا ......
معلوم است يه عده دلسوز كه با روحيات احمدي نژاد آشنايي دارند نامه اي بنويسند و ....
Iran, Islamic Republic of
البته این نکته قابل توجه است که وزرای نسبتا موفقی مثل آقایان باقری لنکرانی، محسنی اژه‌ای، صفار هرندی و حتی محمد سلیمانی هم امضا نکرده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
مهندس فتاح وزیر مسلط به امور وزارت نیرو هم امضا نکردن.امیدوارم هرکجا که هستند موفق باشند.