شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

اول مبارز بودیم بعدا لیبرال شدیم!

شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۳
کد مطلب: 240991
«گروه هاي مدعي و رنگارنگ اپوزيسيون در خارج بيشتر به فكر نيازهاي خود هستند تا مبارزه».
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «ناصر-م» از همكاران پايگاه اينترنتي گويانيوز ضمن تأكيد بر مطلب فوق نوشت: كجايند همه آن نيروهاي سياسي كه كشور را به مقصد مبارزه ترك كردند و حالا در خارج اتراق كرده و مشغول گشت و گذار هستند؟ 90 درصد آنها كه به خارج آمده اند، حالا به جمهوري اسلامي رفت و آمد دارند و درد مخالفان را مدت هاست كه فراموش كرده اند.

وي مي افزايد: من از اين خيلي دلم مي سوزد كه اپوزيسيون به بي عرضگي كامل رسيده است. اكتبر سال 1985 تازه از ايران به برلين غربي آمده بوديم و حداكثر اقامتمان را در آلمان پنج سال ارزيابي كرده بوديم. بيش از حد اميدوار بوديم كه در آينده نزديك باز خواهيم گشت. همه همت خود را معطوف كرده بوديم كه بيشتر عليه رژيم مبارزه كنيم و حكومت هرچه زودتر سرنگون گردد و هرچه سريع تر به وطن بازگرديم. هيچ علاقه اي به فراگيري زبان آلماني از خود نشان نمي داديم. آنها هم كه زبان آلماني را ياد مي گرفتند؛ بعضي ها آنها را مسخره و ليبرال خطاب مي كردند!

همكار گويانيوز ادامه مي دهد: همان ايام اطلاعيه اي به دستمان رسيد مبني بر اينكه؛ دكتر حسن نزيه در دانشگاه برلين سخنراني خواهد كرد. برگزار كننده سازمان جمهوري خواهان ملي ايران بود. آن شب هم مثل بقيه شبهاي ديگر بعضي از چپ روها مي خواستند كه سخنراني دكتر حسن نزيه را به آشوب بكشانند.

بالاخره سخنراني با تمام هياهوها و متلك هاي مستهجن به پايان رسيد. همه آن آشوبگران اينك به ايران رفت و آمد دارند در حالي كه حسن نزيه در فرانسه و در دوره سالخوردگي زندگي مي كند و هيچ كسي به سراغ او نرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *