يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

مدیر موفق دولت رئیسی کیست؟

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 880991
اعتماد به جوانان به خاطر کمبود تجربه واقعا سخت است اما جوانانی که جواب این اعتماد روسا را می دهند باقی جوانان را هم به آینده شغلی خود امیدوار می کنند.
مدیر موفق دولت رئیسی کیست؟
نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام، شعار دولت سیزدهم بوده و هست. اما قطعا هر پروژه ای برای رسیدن به نقطه هدف خود نیاز به یک مدیر قوی دارد. شاخصه برجسته یک مدیر قوی هم «جوانی» است. خصوصا آنکه بخواهد پروژه ای را که در پیچ و خم های اداری، تحریم، کمبود منابع و ... گیر افتاده را نجات دهد.
 
اعتماد به جوانان به خاطر کمبود تجربه واقعا سخت است اما جوانانی که جواب این اعتماد روسا را می دهند باقی جوانان را هم به آینده شغلی خود امیدوار می کنند.
 
این داستان واقعی است
 پروژه ای که قرار بوده 4 ساله افتتاح شود؛ در دولت دوازدهم و سیزدهم هنوز نیمه کار مانده. مسئولان بالادستی به فکر می افتند که کل پروژه را به فروش بگذارند تا یک پرونده کاری را اینطور ببندند!
 
اما تغییر دولت و نگاه به جوانان راه را باز می کند. یک جوان دهه شصتی که در دولت قبل به آن معضل می گفتند مدیریت مجموعه را به دست می گیرد.
 
مدیر جوان با تکیه بر انگیزه، استعداد و توان خود در ابتدای یک مسیر پر پیچ و خم قرار می گیرد.
 
پروژه ای که با ترک فعل های مدیران سابق به نقطه پایانی نزدیک می شد دوباره جان میگیرد. در سه سال گذشته حتی یک کالا هم وارد این پروژه نشده است. قراردادهای چند ده میلیون دلاری واردات به بهانه نبود هواپیما، تحریم و.. اجرایی نشده و کالاها هنوز به ایران نیامده اند.
 
مسیر با اعتماد رئیس جمهور و همت جوان باانگیزه ایرانی باز شده؛ مدیرانی که از سال های گذشته در این پروژه رفت و آمد داشته اند می‌گویند شور و نشاط در سراسر محیط پروژه فراگیر شده است.
 
روزی که قرار بود سیستم کنترل از چین به ایران بیاید فقط 15 نفر با ذوق و شوق تمام در شرکت آماده باش نشسته بودند تا از وزارتخانه و هواپیمایی‌ها پیگیر کارها باشند.
 
روحیه جهاد بر کار حاکم شده و جوان ایران می خواهد ثابت کند که به عنوان موتور پیشران کار از پس پروژه های بزرگ هرچند سخت برمی آید. می خواهد نشان دهد عرصه اقتصاد را مثل دفاع مقدس و یا همین عرصه اقتدارآفرین موشک و پهپاد میدان جنگ می داند.
 
همه این موارد که جزء کوچکی از یک جهاد بزرگ و موفق اقتصادی است در یک پروژه تقریبا به بن بست رسیده انجام شد که وزارت کار برای خلاصی از شر آن می خواست این پتروشیمی را به فروش برساند اما با مجاهدت جوانان دهه شصتی (که در دولت گذشته به آنان معضل می گفتند!) و تلاش های شبانه روزی تیم مدیریتی «پادجم» در سال های نامگذاری شده به «رونق تولید» و «جهش تولید» به ریل اصلی خود بازگشت.
 
«شـرکت توسـعه پلیمـر پاد جم» مجری طرح فاز دوم پتروشیمی جم که از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای طرح تولید سالانه ۲۰۰ هزار تـن ABS و ۶۰ هزار تـن Rubber است که از سال ۱۳۸۹ در منطقـه ویـژه اقتصـادی انـرژی پارس آغاز شد و پس از گذراندن ۱۴ سال وقفه عملیاتی، بلاتکلیفی و سال های متمادی پرفراز و نشیب امروز در مرحله اقدامات مربوط به تحویل خوراک جانبی، بارگذاری کامل سیستم کنترل و اتمام فرآیند نصب تجهیزات است و به انتظار افتتاح توسط رئیس جمهور ایستاده.
 
گفتنی است از Rubber در مواردی که خواص فیزیکی - مکانیکی در حین مصرف یا به هنگام کاربرد نهایی اهمیت کمتری دارد ، مانند عایق بندی سیم ، چسب ها ، مخلوط کردن پلیمرها ، درزگیرها و پوشش ها استفاده می شود.
 
کاربرد اصلی ABS  نیز در صنایع خودروسازی و در ساخت قطعات بدنه خودرو می باشد
 
https://jahannews.com/vdccoxq4s2bq4o8.ala2.html
jahannews.com/vdccoxq4s2bq4o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *