پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

جزئیات سریال «آقای‌قاضی ۲» منتشر شد

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 878387
سجاد مهرگان کارگردان سریال «آقای قاضی2» از جزئیات ساخت و پخش آن خبر داد.
جزئیات سریال «آقای‌قاضی ۲» منتشر شد
به گزاش جهان نيوز، سجاد مهرگان کارگردان سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» در گفت و گو با توانا درباره فصل دوم این سریال گفت: سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به شعبه جدید و مهم تری انتقال پیداکرده است. همینطور پرونده های جدیدتری در این فصل وجود دارد. علاوه بر اینکه به موضوعات و ابتلائات روز مردم هم در پرونده ها اشاره شده است.

وی افزود: تمام پرونده هایی که در سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» وجود دارد بر اساس واقعیت و مسائلی است که در کشور وجود داشته و مردم درگیر آن بودند. البته این پرونده ها برگرفته از داستان زندگی افراد واقعی نیست.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: بازیگر نقش آقای قاضی خود بهزاد خلج است در کنار ایشان آقای کیومرث مرادی، مجید حجت، مسعود بهرامی، جعفر جمشید و خانم شقایق خاک پور فعلا بازیگران ما هستند.

مهرگان ادامه داد: برای من مهم بود که مخاطب نسبت به نقش‌آفرینان سریال هیچ ذهنیتی نداشته باشد یعنی فکر کند شهروندی است که با مشکل حقوقی مواجه شده در حالی که ذهنیتی که مخاطبان از بازیگران شناخته شده دارند ممکن بود باورپذیری قصه‌ها را کم کند.

می‌خواستم از بازیگرانی در این سریال استفاده کنم که تا به حال جلو دوربین نیامده بودند.

این کارگردان با اشاره به فضای ساخت این برنامه تصریح کرد: در فصل اول تمام سکانس ها داخل فضای دادگاه گرفته می شد اما در این فصل قسمت هایی از آن بیرون فضای دادگاه نیز وجود دارد اما اصل قصه در همان جا رخ می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با ترکیب جدیدی از ۱۲ نویسنده شامل نویسندگان قبلی و جدید نگارش خواهد شد و طنزنویسی را نیز مدنظر قرار داده‌ایم. سرپرستی نویسندگان را نیز سیدمحمد حسینی برعهده دارد.
https://jahannews.com/vdcivvavyt1ayp2.cbct.html
jahannews.com/vdcivvavyt1ayp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *