کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یوسی رو کمتر از ۵ دقیقه با آیدی بخر!!! با اوریکس گیم همراه باش

8 ارديبهشت 1403 ساعت 9:57


به گزارش جهان نیوز، امروزه صنعت بازی‏های ویدیویی با طراحی و ارائه بازی‏های مهیج و جذاب به یک سرگرمی دلچسب برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است؛ که بازی پابجی موبایل یکی از همین شگفتی‏هاست.

مهمترین ویژگی این بازی اکشن، کیفت تصویر عالی و صداگذاری فوق‏العاده آن است. اگر چه دانلود این بازی رایگان است اما برای دستیابی به امکانات و قابلیت‏های موجود در بازی نیاز به پرداخت درون برنامه‏ای دارید.

خرید یوسی پابجی موبایل همان پرداخت داخل بازی پابجی می‏باشد، که بهترین گزینه برای دریافت آن خرید از فروشگاه های معتبر و قانونی مانند فروشگاه ORIXGAME می‏باشد.

با خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم محصول انتخابی خود را در کمتر از 5 دقیقه و با قیمتی بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه‏ها دریافت می‏کنید. در ادامه با من همراه باشید.

نحوه خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم


همانطور که می‏دانید، یوسی مهمترین آیتم در بازی پابجی موبایل است که با داشتن آن می‏توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و با ارتقاء و یا خرید تجهیزات نظامی پیشرفته‏تر، سلاح‏ها و اسکین‏ها در نهایت سطح بازی خود را بالا برده و بر دشمنان پیشتاز باشید.

برای خرید UC PUBG Mobile از فروشگاه اوریکس گیم تنها کافیست آیدی و نام اکانت خو را در کادر مربوطه وارد کرده و پس از تکمیل خرید در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.

علاوه بر یوسی، طرفداران بازی جذاب فری فایر می‏توانید برای خرید جم فری فایر و یا علاقه مندان به بازی های سبک DOTA2 نیز می‏توانید برای خرید جم موبایل لجند با قیمت‏های ارزان و ارسال فوری به این فروشگاه مراجعه کنید.
 

مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم


یکی از اشتراک‏های پرطرفدار و مقرون به صرفه در بازی پابجی موبایل، خرید Prime Plus پابجی موبایل می‏باشد. با خرید این اشتراک صندوقی از جوایز فوق‏العاده برای شما باز می‏شود که عبارتند از:
 
  1. دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و روزانه 8 یوسی که در
    مجموع یکماه 900 یوسی دریافت می‏کنید.

    دریافت دو عدد جعبه پرمیوم

    دریافت دو عدد کارت جعبه کلاسیک

    دریافت 1500 عدد کارت G داخل بازی

    دریافت کارت‏های کوپن تخفیف

    خرید آیتم‏های داخل شاپ با BP

با خرید Prime Plus پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم، دفعه اول از طریق ورود به اکانت و در کمتر از 10 دقیقه فعال می‏شود و در دفعات بعدی، فعال‏سازی این اشتراک تنها با آیدی عددی در کمتر از 5 دقیقه صورت می‏گیرد.
 


                            

نحوه خرید یوسی ورود به اکانت در فروشگاه اوریکس گیم


در فروشگاه اوریکس گیم، می‏توانید بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود خرید مستقیم از درگاه داخل بازی را به این فروشگاه بسپارید.

کافیست اطلاعات ورود به اکانت خود مانند (توییتر، فیسبوک و یا لینک 3) را در هنگام خرید ثبت کنید و سپس با هماهنگی تیم پشتیبانی، بسته انتخابی در اکانت شما شارژ می‏شود.

واریز به این نحو زمان بیشتری می‏برد ولی بسیار مقرون به صرفه است.
 

چرا اوریکس گیم معتبر است؟


فروشگاه اوریکس ‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ در حوزه بازی‏های موبایلی و کنسولی است.

از طرفی دارای یک تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته می‏باشد که در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شما و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‏باشد.

همچنین به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است.


کد مطلب: 878266

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/878266/یوسی-رو-کمتر-۵-دقیقه-آیدی-بخر-اوریکس-گیم-همراه-باش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com