يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

نمایش جدید آمریکا درباره غزه، با نماینده ویژه!

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 878146
دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید یک نماینده ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد.
نمایش جدید آمریکا درباره غزه، با نماینده ویژه!
به گزارش جهان نيوز، دولت آمریکا که اصلی‌ترین عامل ادامه‌دار شدن جنگ در غزه است در یک اقدام نمایشی جدید یک مقام جدید را به عنوان نماینده ویژه دولت در امور غزه انتخاب کرده است. 
 
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، «لایز گراند» که سابقاً از مقام‌های سازمان ملل بوده را به سمت «نماینده ویژه در امور غزه/مسائل انسان‌دوستانه در خاورمیانه» منصوب کرده است. 
 
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای برای اعلام این موضوع گفته که ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه در غزه بایستی افزایش و مداومت داشته باشد. 
 
کشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
 
این انتصاب در شرایطی انجام شده که دولت آمریکا تا کنون به درخواست‌های عمومی برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل جهت اتمام جنگ در غزه از جمله از طریق قطع ارسال سلاح توجهی نشان نداده است. 
 
دولت آمریکا، در عوض، در بیش از 200 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد انجام اقدامات نمایشی مانند پرتاب بسته‌های کمکی برای مردم غزه و یا صدور بیانیه در خصوص ضرورت افزایش کمک‌رسانی‌ها به این منطقه را در دستور کار داشته است. 
https://jahannews.com/vdcbawbw0rhbz8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbawbw0rhbz8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *