دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

حمایت سردار جعفری از طرح نور و لایحه حجاب +صوت

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 878008
فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیةالله(عج) گفت: اقدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای قاطعانه لایحه عفاف و حجاب مورد حمایت و تایید همه دوستداران نظام و انقلاب است.
حمایت سردار جعفری از طرح نور و لایحه حجاب +صوت
به گزارش جهان نيوز به نقل از سراج24، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیةالله(عج) با اشاره به غیرت انقلابی فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در اجرای قانون و به ویژه در اجرای طرح نور و لایحه عفاف و حجاب، اظهار داشت: اهتمام سردار رادان به اجرای نص صریح قانون در حوزه عفاف و حجاب مورد تائید همه دلسوزان ارزش ها و فعالان حوزه اخلاق و فرهنگ است.

فرمانده سابق کل سپاه ادامه داد: در اجرای ماموریت های قانونی ممکن است برخی اوقات اشتباهی هم رخ دهد که تذکرات باعث می شود اصلاح صورت گیرد اما این دلیل نمی شود که اصل ماموریت زیر سئوال برود. طبیعی است که در نظام جمهوری اسلامی تذکرهایی به افرادی که گاهی ممکن است اشتباهاتی داشته باشند داده شود، مثل موردی که در مورد آقای فضائلی در فضای مجازی مطرح شد و تذکر هم به این برادر بزرگوار داده شد.

سرلشگر جعفری افزود: حدود یک سال است که روی لایحه عفاف و حجاب کار شده و ایراد و اشکالات آن با دقت و حساسیت کامل رفع شده و به مرحله قانونی و اجرایی رسیده است، حال برخی دوستان که ممکن است نظر موافقی نداشته باشند مخالفت‌هایی را ابراز می‌کنند که به نظر می‌رسد کار مناسبی نباشد و باید از آن پرهیز شود.
https://jahannews.com/vdciuvavvt1ayu2.cbct.html
jahannews.com/vdciuvavvt1ayu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *