شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۳

آغوش ۳۰۰میلیونی، البته فقط برای هوادار خانم!

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 877767
دروازه‌بان استقلال درحالی با بی‌توجهی به جریمه ۳۰۰ میلیونی در تلاش برای نشان دادن صمیمیت با هوادرانش است که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد او با یک جیمی‌جامپ مرد رفتار متفاوتی داشته است.
آغوش ۳۰۰میلیونی، البته فقط برای هوادار خانم!
به گزارش جهان نيوز، «مشکل دقیقاً خود حسینی بود. پلیس از ورود جیمی جامپ جلوگیری کرد اما حسینی رفت بغلش کرد»، «یک بازیکن فقط باید فوتبالشو بازی کنه. همین حسینی اگر توسط اون جیمی جامپ چیزیش بشه، یقه ماموران رو ول نمی‌کنه.»‌

این جملات واکنش برخی از هواداران فوتبال نسبت به درآغوش گرفتن دختر جیمی‌جامپ توسط دروازه‌بان استقلال است.

به تازگی حکم کمیته انضباطی نسبت به هنجارشکنی حسین حسینی صادر شده اما این فوتبالیست با تمسخر حکم کمیته انضباطی گفته است: «300 میلیون را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم»البته این هواداردوستی درحالی است که لحظاتی بعد وقتی یک مرد جیمی‌جامپ، حین ورود سیدحسین حسینی به رختکن به سمت او می‌رود، از طرف این بازیکن پس‌زده می‌شود و این بار آغوشی باز نیست!‌

دانلود

پس از پایان مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال در ۲۴ فروردین۱۴۰۳، دو تن از هواداران زن وارد زمین شدند و یکی از آن‌ها سعی کرد تا خودش را به دروازه‌بان استقلال برساند اما با ممانعت یگان حاضر در ورزشگاه مواجه شد. در نهایت حسین حسینی با دخالت در کار یگان مانع خروج او شد و او را در آغوش گرفت.

در پی این ماجرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کاپیتان استقلال را بابت «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.البته به غیر از واکنش جنجالی حسینی، پیشکسوت استقلال امیرحسین صادقی نیز حرکت این فوتبالیست را افتخارآفرین دانسته و گفته است که «افتخار کردم به سید حسین حسینی گلر تیمم که گرون ترین بغل تاریخ فوتبال دنیا را رقم زد».

دانلود 

جیمی جامپ ها در فوتبال عاملی مزاحم، مخل نظم و برگزاری مسابقه هستند و در میادین بین المللی هیچ بازیکنی برای مهار یک جیمی جامپ متخلف وارد ماجرا نمی‌شود و همه بازیکنان سعی می کنند بی توجه به او باشند تا زودتر این متخلف ورزشی از زمین مسابقه توسط نیروهای امنیتی خارج شود.

گرچه سید حسین حسینی رفتارش را یک مسئولیت اجتماعی برای جلوگیری از تنش معرفی کرده است اما او با حمایت از یک خانم قانون‌شکن که هم نظم مسابقات را به هم‌ریخته و هم قانون حجاب را زیرپا گذاشته است و با در آغوش گرفتن آن و درگیری با نیروهای امنیتی در چندین مورد مرتکب هنجار شکنی شده‌ است.

روانشناسان اجتماعی می‌گویند که معلولا افراد هنجارشکن به دلیل سبک تربیتی نادرست، غرور کاذب، نداشتن عزت نفس و... هنجارهای اجتماعی را زیرپا می‌گذارند.

زهرا استواری، روانشناس، علت بروز چنین ناهنجاری‌هایی را عدم آگاهی می‌داند و می‌گوید که «عدم آشنایی مردم با قوانین منجر به ناهنجاری هایی در جامعه می‌شود»اما روان‌درمانگر زهرا طاهرنژاد با اشاره به واضح بودن قوانین معتقد است که بروز چنین هنجارشکنی‌های در جامعه به دلیل میل به دیده شدن در افراد اتفاق می‌افتد و « معمولا افراد برای مطرح شدن رفتارهای خارج از عرف نشان می‌دهند.»
 
جامعه‌شناسان معتقدند، کوتاه آمدن در موارد قانونی، زمینه ساز افزایش بی قانونی خواهد شد. به همین خاطر در برابر افراد متخلف در هر زمینه‌ای باید تنبیهی بازدارنده و متناسب با تخلفاتشان صورت بگیرد تا علاوه بر عدم انجام مجدد آن، شأنیت قانون نیز زیر سوال برده نشود!
https://jahannews.com/vdcjmaeoauqeaaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmaeoauqeaaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی پول مفت و بی حساب و کتاب می دهید ،نتیجه اش می شود رفتار این سلبریتی ها
Iran, Islamic Republic of
کشور همیشه از اشخاص بدون عزت نفس رنج برده است. این بازیکن به خاطر این که قیمت عزت نفس آن خانم را 300 میلیون تعیین کرده است مورد نفرت اخلاقی است.
Iran, Islamic Republic of
به خاطر بی‌تربیتی هواداران چرا تیم را جریمه سنگین نمی‌کنند؟ شعور هوادار سرمایه تیم است.