جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

ماجرای بیماری نادر ترانه علیدوستی

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 877686
سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
ماجرای بیماری نادر ترانه علیدوستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فردا نیوز، یک ویدئوی چند دقیقه‌‌ای در لایو اینستاگرام از سوی مادر ترانه علیدوستی منتشر می‌شود و طی آن خبر از ابتلای این بازیگر به یک بیماری نادر می‌دهد! این کلیت آن چیزی است که از دیروز از ترانه علیدوستی بازیگر سینمای ایران می‌دانیم، اینکه او به واسطه این ابتلا چند روزی را در بیمارستان بستری بوده و حالا آنطور که مادرش می‌گوید وضعیت بهتری دارد. نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر  ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد. 
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد. براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند. 
در حال حاضر غیر از مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.

https://jahannews.com/vdcjoaeomuqeamz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoaeomuqeamz.fsfu.html
برچسب ها: ترانه علیدوستی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جیک جیک مستونتون بود، یاد زمستونتون نبود؟
اون موقعی که هر حرفی رو بر ضد نظام مظلوم جمهوری اسلامی میگفتید و مردم رو تحریک میکردید فکر مرگ نبودین؟
خانوم علیدوستی! یه نگاهی به پشت سرت بینداز، ببین با این کشور چه کار کردی.
Canada
خداوند جواب ظالمین را خواهد داد