شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

اعلام جرم دادستانی علیه شهردار کنارک و زاهدان

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 877470
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از اعلام جرم دادستانی علیه شهردار کنارک و زاهدان بر طبق دستورالعمل ترک فعل مدیران خبر داد.
اعلام جرم دادستانی علیه شهردار کنارک و زاهدان
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان در مورد اعلام جرم دادستانی مرکز استان علیه شهردار کنارک گفت: در سال ۱۴۰۲ از دیوار ساحلی کنارک بازدید شد، که با توجه به گزارش‌های دادستانی مرکز، بخشی از اقدامات مربوط به رفع اشکال بهداشتی و محیط زیستی از وظایف شهرداری کنارک بود که باید انجام می‌شود.

احمدزاده ادامه داد: در همین راستا ۶ ماه فرصت جهت رفع اشکالات به شهرداری داده شد، اما با توجه به اتمام بازه زمانی و پیگیری‌های صورت گرفته، این اشکالات رفع نشد و دادستانی علیه شهردار کنارک اعلام جرم کرد که پرونده این شخص همچنان مفتوح است.

وی درباره اعلام جرم دادستانی علیه شهردار زاهدان اظهار کرد: پرونده شهردار زاهدان مربوط به سال ۱۴۰۲ است که این پرونده در ارتباط با نارضایتی مردم و برخی نهادهای مربوطه از عملکرد شهرداری در حوزه پساب و پسماندهای مسیل‌ها است که در مورد هم دادستانی بر طبق گزارش‌های رسیده و دستورالعمل ترک فعل مدیران، علیه شهردار زاهدان اعلام جرم کرد که این روند ادامه دار خواهد بود.
https://jahannews.com/vdca00naw49n0y1.k5k4.html
jahannews.com/vdca00naw49n0y1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *