جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر در سیل

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 877403
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر در سیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات مدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۲۷ فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۵:۳۰، گفت: در این مدت زمان نیاز به انجام عملیات امدادی در ۹ استان (اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۶ شهرستان، احساس شد.

وی ادامه داد: امدادگران در ۹۳ مورد عملیات به ۲۵ هزار و ۶۰۵ نفر امدادرسانی کردند، ۲۵۲۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۲۰۳ نفر را به مناطق امن، منتقل کردند.

محمودی، با اشاره به حضور ۲۹۸ تیم امدادی، شامل ۱۲۳۰ امدادگر در عملیات کمک‌رسانی در سیل، افزود: آب تجمیع شده در ۱۷۷ واحد مسکونی تخلیه شد و ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با برپایی ۸۰ دستگاه چادر، برای افراد متاثر از سیل، برپا شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵۵دستگاه چادر، ۵۸۳۰ تخته پتو، ۲۹۰۷ تخته موکت، ۸۴۹۱کیلوگرم نایلون، ۱۸۵ ست بهداشتی، ۴۷۱۵ بسته غذایی، ۲۴۱۲ بطری آب معدنی، ۵۸۳۴ قوطی کنسروجات، ۳۸۰ قرص نان و ۱۲۴۰ کیلوگرم برنج، توزیع شد.

گفتنی است، امدادرسانی در ۴ استان (سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان) ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcgzu97wak9ut4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzu97wak9ut4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *