جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 877397
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه از حمله پهپادی به بندر ایلات اشغالی خبر داد.
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مقاومت عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های الحشد الشعبی یک هدف حیاتی و مهم را در بندر ایلات اشغالی با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای خود اعلام کرد، علاوه بر تأکید بر اینکه این عملیات در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم اسرائیل صورت گرفته، اعلام کرد که این حمله در واکنش به نقض حاکمیت عراق و حمله به نیروهای الحشد الشعبی صورت گرفته است.

پیش از این حمله، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که روز دوشنبه 15 آوریل، پایگاه هوایی عوبدا ارتش رژیم صهیونیستی در  اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

سازمان الحشد الشعبی عراق بامداد امروز اعلام کرد که انفجاری در مقر این نیروها در پایگاه کالسو واقع در استان بابل رخ داده و متعاقبا، تیمی برای انجام تحقیقات در این باره راهی منطقه شده و این انفجار منجر به وارد آمدن خسارت مادی شده است.

شبکه پی‌.بی‌.اس نیز به نقل از یک مسئول آمریکایی گزارش داد: ارتش آمریکا در منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده، هیچ گونه فعالیتی نداشته و تا این لحظه رژیم صهیونیستی نیز مسئولیت حمله به پایگاه الحشد الشعبی را به عهده نگرفته است.
https://jahannews.com/vdci3yavyt1ayp2.cbct.html
jahannews.com/vdci3yavyt1ayp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *