پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۳

موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 877335
رئیس جمهور ترکیه گفت که فعلاً چیزی برای ما روشن نشده است.
موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به سوالی درباره حادثه اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر اظهارات متفاوتی وجود دارد، ایران نیز چنین است و دیدگاههای متفاوتی را منتشر می کند. یعنی موضوع شفاف نیست.

وی افزود: در این خصوص یک بیانیه روشن نیست. درباره بیانیه های ایران نمی توانیم بگوییم که درست می گوید، درباره اسرائیل هم که اصلاً نمی توانیم بگوییم درست است.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: آمریکایی ها نیز اظهارات متفاوتی در این خصوص دارند. مهمتر از همه اینکه در بیانیه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل می بینیم که آمریکا خود را در کنار اسرائیل قرار داده است در حالیکه همه در کنار فلسطین هستند. البته ما انتظاری غیر از این نداشتیم.

صبح امروز رسانه ها از وقوع حادثه ای در اصفهان خبر دادند که بر اساس آن چند پهپاد در نزدیکی تاسیسات هسته ای اصفهان مورد هدف قرار گرفته شد.

رژیم صهیونیستی هنوز به صورت رسمی مسئولیت این اتفاق را به گردن نگرفته اما وزیر امنیت داخلی رژیم صهونیستی در توییتی این رویداد را ضعیف توصیف کرده بود.
https://jahannews.com/vdcae0nam49n0e1.k5k4.html
jahannews.com/vdcae0nam49n0e1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رجب جان هیچی برای تو روشن نشده جز نوکری صهیونیست غربی
امیر
Iran, Islamic Republic of
منافق، فقط مواد منفجره و اقلامی که به اسراییل صادر کردی درسته
Iran, Islamic Republic of
در صورت کمک به اسرائیل گاز صادراتی قطع کنید این نان به نرخ روز خور هست