سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۷
۶

رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 877174
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: اسرائیل با حمله به سفارت ایران در سوریه، به دنبال گسترش جنگ و خلاصی خود از باتلاق غزه و محکومیت وسیع جنایاتش در آن باریکه بود.پاسخ ایران به لحاظ حقوقی مشروعیت داشت.
رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
به گزارش جهان نيوز، آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران و دبیرکل حزب اتحاد ملت در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اسرائیل با حمله به سفارت ایران در سوریه، به دنبال گسترش جنگ و خلاصی خود از باتلاق غزه و محکومیت وسیع جنایاتش در آن باریکه بود.

منصوری در مطلب خود تاکید کرده است که پاسخ ایران به لحاظ حقوقی مشروعیت داشت.

زین پس نیز در چهارچوب منافع ملی و برای بر هم زدن نقشه آنها و مدیریت تنش، باید با تلاش برای حفظ انسجام داخلی و وحدت ملی در برابر تجاوز خارجی و وسواس بیشتر برای رعایت حقوق و حرمت همه شهروندان ایران و رواداری با آنها، از همه ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت های دیپلماتیک برای دفاع از حقوق ایران استفاده کرد.
https://jahannews.com/vdcbzzbwarhbz8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbzzbwarhbz8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
چه عجب!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
مُلک و ملت هیچ نیازی به تأییده نامبرده ندارند!
Iran, Islamic Republic of
خوبه ، شاید اسراییل با این حرف ها از بعضی از احزاب که قبلا روشون حساب کرده بود ناامید بشه البته بهتر بود ی قدردانی هم از نیروهای نظامی می کردی
Iran, Islamic Republic of
اوه چه عجب چطور، شد؟
Iran, Islamic Republic of
تو که انقد ضد امپریالیست نبودی خانم!!!؟
آخی خیالمون راحت شد، منتظر نظر ایشان بودیم!!!!