سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

جزئیات نماز عید فطر به امامت رهبرانقلاب

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 875996
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر از مهیا بودن مصلی تهران برای برای برپایی نماز عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) و با حضور مردم خبر داد.
جزئیات نماز عید فطر به امامت رهبرانقلاب
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام علی نوری، صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران گفت: با اعلام عید فطر و رویت هلال ماه، به استقبال عید فطر می‌رویم که این روز عزیز و بزرگی است و پیشاپیش به همه مردم مسلمان تبریک می‌گوییم.

وی به تشکیل قرارگاه‌ها و کمیته‌های تخصصی در حوزه زیرساختی و پشتیبانی برای برگزاری نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: نماز باشکوه عید فطر به امامت، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) و با حضور مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه شعار محوری امسا «عید بندگی و همبستگی» است، اظهار کرد: درب‌های مصلی از ۶ صبح به روی عموم باز و نماز راس ساعت ۸ صبح اقامه می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی و ملاحظات تردد و حمل و نقل نمازگزاران با همکاری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ساماندهی شده است که در نشستی به اطلاع خواهد رسید.
https://jahannews.com/vdcb9sbw0rhbz9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb9sbw0rhbz9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *