چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

اسارت ۲۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 875817
باشگاه اسرای فلسطین در گزارشی اعلام کرد که ۲۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند.
اسارت ۲۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های اسرائیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که ۲۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که ۲۳ کودک از اهالی غزه در زندان مجدو به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش، از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تا کنون بیش از ۵۰۰ مورد بازداشت کودکان در کرانه باختری انجام شده است.

در بیانیه باشگاه اسرای فلسطین آمده است: اسرائیل تنها رژیمی در جهان است که به طور سیستماتیک بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک فلسطینی را هر ساله در دادگاه‌های نظامی محاکمه می‌کند.

باشگاه اسرای فلسطینی پیش تر در گزارشی اعلام کرده بود که از آغاز عملیات طوفان الاقصی شمار فلسطینیانی که تحت عنوان بازداشت اداری در بند رژیم صهیونیستی هستند افزایش چشمگیری یافته و به ۳ هزار و ۵۵۸ نفر رسیده است.

رژیم صهیونیستی برای بازداشت غیرنظامیان فلسطینی بدون اتهام مشخص و بدون محاکمه، به سیاست «بازداشت اداری» متوسل می‌شود که این امر فرد زندانی و وکیل او را از آگاهی از دلایل بازداشت محروم می‌کند و در بیشتر موارد، منجر به تجدید بازداشت برای چند بار متوالی می‌شود.
https://jahannews.com/vdcdfk0j5yt05j6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfk0j5yt05j6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *