يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۹

اسرائیل با فعال‌ کردن جوجه تروریست‌ها از سیلی سخت امان نمی‌یابد

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 875614
گروهک‌ تروریستی جیش الظلم شب گذشته با سه حمله تروریستی همزمان به مقرهایی در چابهار و راسک، پوشش رسانه‌ای وسیعی از این اقدام خود انجام داد.
فعال‌ کردن جوجه تروریست‌ها با کدام هدف؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، گروهک‌ تروریستی جیش الظلم شب گذشته با سه حمله تروریستی همزمان به مقرهایی در چابهار و راسک، پوشش رسانه‌ای وسیعی از این اقدام خود انجام داد.

همزمان با این عملیات تروریستی، اکانت‌های اسرائیلی شناخته شده‌ای که معمولاً ترورهای خود اسرائیل را اطلاع می‌دهند، به شیوه‌ی حماسه‌گونه‌ای این تروریسم را پوشش دادند.

تحلیل‌ها می‌گوید این عملیات و این نوع پوشش رسانه‌ای و این برهه خاص، دو چیز را بسیار روشن می‌کند: اول اینکه این گروهک ها تا چه اندازه با ادعای دروغ اسلامگرایی، اما در واقع وابسته به اسرائیل و منافع او هستند و ثانیاً: اسرائیل به میزان زیادی در اضطراب «سیلی سخت» ایران در واکنش به ترورهای اخیر دمشق است و به همین دلیل مدام تلاش می‌کند که تمرکز ایران از زدن این سیلی را کم کند.

با این حال به نظر می‌رسد این اقدامات نه تنها اصل سیلی را منتفی نخواهد کرد، بلکه صرفاً «انگیزه» و «اندازه‌» سیلی را تشدید می‌کند.
https://jahannews.com/vdcizwav5t1ayq2.cbct.html
jahannews.com/vdcizwav5t1ayq2.cbct.html
برچسب ها: اسرائیل تروریست
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این گروهک کجا مستقر بوده از کدوم کشور اومدن؟؟؟
جدا از بحث اسراییل موضوع پاکستان و افغانستان و مرزهای شرقی باید تعیین تکلیف بشه و برای همیشه این مشکل حل بشه
United States
این سیلی سخت چه زمانی زده خواهد شد ،دشمن صهیونیستی عملا با گستاخی تمام علاوه بر شهادت سرداران زبده و پای کار انقلاب و نظام به خاک کشور و کنسولگری کشور تعرض کرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
دیگه علنا ارتباط تروریست های جیش الظلم از پاکستان و داعش مرز ترکیه و کردهای تجزیه طلب کردستان عراق با اسرائیل برای همه مشخص شده همه این گروهها بوجوود اومدن در راستای اهداف اسرائیل و حفظ امنیت اسرائیل و ایجاد نا امنی و تجزیه و اختلاف در کشورهای اطراف منطقه
United Arab Emirates
تا ببینیم
United States
نوکران احمق اسقاطیل و امریکا
Iran, Islamic Republic of
چرا یک فکر اساسی برای این تروریستی ها نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
باید سیلی شدیدی به رژیم صهیونیستی و تروریستها زده بشه.
روشن
Germany
جیش الظلم خوب نیست باید نامش را جیش الشیطان گذاشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام قبولی عبادتهای شماعزیزان در این ماه مبارک یک سوال از مسئولان عزیرآیا وقت آن محاکمه عوامل این حوادث نرسیده؟