پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 875401
هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ۱۱ فروردین) به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه، ۱۴ فروردین) و تا لحظه درج این خبر بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (شنبه ۱۱ فروردین)، ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری به نرخ ۲۵ میلیون تومان رسید. قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۱۰۰ یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (یازدهم فروردین) ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با افزایش ۱۲۸ هزار تومانی در هر گرم نسبت به شنبه ، سه میلیون و ۴۳۵ هزار تومان معامله شد.

بازار جهانی طلا امروز با افزایش قیمت همراه شد تا جایی که قیمت هر اونس طلا به ۲ هزار و ۲۵۷ دلار رسید.
https://jahannews.com/vdccxpq4s2bqm08.ala2.html
jahannews.com/vdccxpq4s2bqm08.ala2.html
برچسب ها: طلا قیمت سکه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسرائیل ترور انسانی میکنه
برخی داخلی ها ترور اقتصادی
هر دو ، لبهء یک قیچی اند