شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

پسر نتانیاهو بابت خوشگذرانی در آمریکا هو شد

دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب: 875190
پسر نخست‌وزیر اسرائیل که در بحبوحه جنگ غزه در حال خوشگذرانی در آپارتمانی گران‌قیمت در شهر «میامی» در ایالت «فلوریدا» در آمریکا است هو شد.
پسر نتانیاهو بابت خوشگذرانی در آمریکا هو شد
به گزارش جهان نيوز، یائیر نتانیاهو، پسر نخست‌وزیر اسرائیل به دلیل آنکه در بحبوحه جنگ اسرائیل با غزه در حال خوشگذرانی در شهر میامی در ایالت فلوریدا است توسط گروهی از معترضان هو شد. 

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته معترضان با هو کردن یائیر از اینکه او با وجود گذشت 6 ماه از جنگ در خارج از اسرائیل (فلسطین اشغالی) به سر می‌برد اعتراض خودشان را به او نشان دادند. 

پسر نتانیاهو بعد از تظاهرات‌های گسترده در روز 26 مارس 2023 فلسطین اشغالی را ترک کرد. در آن روز هزاران ساکن فلسطین اشغالی در اعتراض به تصمیم پدر او برای اخراج وزیر جنگ رژیم به خیابان‌ها ریختند. 

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ماه گذشته میلادی گزارش داده بود یائیر در آمریکا تحت حفاظت فیزیکی قرار دارد. 

در آن گزارش تصریح شده بود سکونت یائیر در یک آپارتمان گران‌قیمت در شهر میامی با حضور دو محافظ از یگان 730 شین‌بت حدود 55000 دلار در ماه هزینه دارد. 

این در حالی است که یائیر نتانیاهو در فضای مجازی یکی از طرفداران سرسخت سیاست‌های پدرش است و با لحنی تند به مخالفان او حمله می‌کند. 
https://jahannews.com/vdchwmn6v23nqzd.tft2.html
jahannews.com/vdchwmn6v23nqzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کفتار ابن کفتار ابن کفتار
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
پسر كو. ندارد نشان از پدر
تو بيگانه خوانش نخوانش پسر
هردو جاني هردو قاتل هردو حيوان وحشي
ابته بلانسبت وحوش محترم