شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شمار شهدای «آنروا» در غزه به ۱۷۱ نفر افزایش یافت

دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 874819
دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز امیدواری درباره تقویت حمایت‌های مالی از آژنس امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی، از افزایش شمار شهدای کارکنان این نهاد بین المللی در نوار غزه به ۱۷۱ نفر خبر داد.
شمار شهدای «آنروا» در غزه به ۱۷۱ نفر افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت که نهادهای بین المللی در نوار غزه با تمام شجاعت در حال انجام مأموریت خود هستند.

گوترش در نشست خبری در امان پایتخت اردن همچنین از افزایش شمار کارکنان آژانش امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی (آن روا) از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۷۱ نفر خبر داد.

وی تصریح کرد: (آن روا) تحت شرایط بسیار سخت و دشواری به فعالیت خود در نوار غزه ادامه می‌دهد. تحقیقات در مورد اتهامات وارده به آژانس ادامه داشته و امیدواریم که دوباره کمک‌های مالی لازم در اختیار آن قرار داده شود.

گوترش خاطرنشان کرد: برخی از کشورها که حمایت مالی از (آن روا) را به حالت تعلیق درآورده بودند، از این تصمیم منصرف شده و برخی نیز در انتظار نتیجه تحقیقات هستند. ما به تقویت و تحکیم موقعیت آن روا که در نوار غزه از اهمیت حیاتی برخوردار است، مصمم هستیم.

دبیرکل سازمان ملل متحد بار دیگر تأکید کرد: تنها راه ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تأمین آتش‌بس در منطقه است.

این اظهارات گوترش در حالی است که فیلیپ لازارینی کمیسر کل (آن روا)، ۲۴ ماه مارس جاری اعلام کرد که اسرائیل ورود کاروان حامل کمک‌های غذایی آن روا به شمال غزه را که با فاجعه انسانی مواجه است، ممنوع کرده است.
https://jahannews.com/vdceze8vojh8fvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceze8vojh8fvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *