دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

ایران تبادل پیام با آمریکا را تایید کرد

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 873806
یک منبع آگاه گفت: استفاده از ابزار عملیات روانی و قلب واقعیت برای فریب افکار عمومی بخشی از راهبرد آمریکا برای جبران ناکامی‌ خود در صحنه دیپلماسی است.
ایران تبادل پیام با آمریکا را تایید کرد
به گزارش جهان نيوز، یک مقام آگاه درباره ادعای روزنامه آمریکایی مبنی بر گفت‌وگوی غیرمستقیم دو هیات ایرانی و آمریکایی پیرامون موضوعاتی همچون تحولات دریای سرخ، ضمن تکذیب این موضوع، گفت: استفاده از ابزار عملیات روانی و قلب واقعیت برای فریب افکار عمومی بخشی از راهبرد آمریکا برای جبران ناکامی‌ خود در صحنه دیپلماسی است، در حالی که تبادل پیام‌ها و گفت‌وگوهای غیرمستقیم صرفا محدود به چارچوب مذاکرات رفع تحریم است و پیامی درباره تحولات دریای سرخ مبادله نشده است.

واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم | درخواست کاخ سفید از ایران
احتمال تمدید معافیت تحریمی آمریکا برای دسترسی به ۱۰ میلیارد دلار از دارایی‌ ها برای ایران + جزئیات
این منبع آگاه درباره خبر روزنامه آمریکایی درباره گفتگوی غیرمستقیم دو هیات ایرانی و آمریکایی در مسقط افزود: رفع تحریم‌های ظالمانه همواره در دستور کار اولویت‌دار طرف ایرانی بوده و همانگونه که بارها بیان شده است، تبادل پیام با طرف‌های مقابل با هدف انتقال شفاف مواضع جمهوری اسلامی ایران در این زمینه ادامه داشته است.

وی ادامه داد: ایران با اتکا به داشته‌های متنوع و برخورداری از منطق قوی، همواره گفت‌وگو را بر گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دهد و تلاش دارد از همه ابزارها و فرصت‌ها برای منفعل کردن طرف‌های مقابل در میدان و خنثی‌سازی تأثیرگذاری آن‌ها بر افکار عمومی بین‌المللی بهره ببرد.
https://jahannews.com/vdcjyteomuqeaoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyteomuqeaoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مرگ بر آمریکا..