شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

دستگیری ۱۶هزار معتاد و خرده فروش موادمخدر

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 873651
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری بیش از ۱۶ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای مرحله ششم طرح آرامش در شهر خبر داد.
دستگیری ۱۶هزار معتاد و خرده فروش موادمخدر
به گزارش جهان نيوز، سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به جزئیات اجرای مرحله ششم طرح آرامش در شهر پرداخت و گفت: مرحله ششم این طرح به مدت سه روز از نوزدهم لغایت بیست و یکم اسفند ماه و با بهره‌گیری از تمام توان و استعداد درون و برون سازمانی به طور همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه بر ضرورت اجرای مرحله ششم طرح آرامش در شهر متناسب با شرایط پایانی سال و همچنین حلول ماه مبارک رمضان تاکید و اضافه کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و نیز نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برابر تأکیدات سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر پاک سازی چهره شهرها از حضور خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر و نیز در راستای ارتقا میزان رضایتمندی شهروندان، برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده سراسر کشور با تمرکز بر مناطق حاشیه‌ای اطراف اماکن مذهبی (بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا)، شهرهای مسافر پذیر، پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، محیط‌های آموزشی و … به عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی و پیشدستانه، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سردار کاکاوند در ادامه به تشریح دستاوردهای اجرای موفقیت‌آمیز مرحله ششم طرح آرامش در شهر پرداخت و خاطر نشان ساخت: با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در رده‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور و یگان‌های انتظامی، بیش از ۱۰ هزار و ۷۱۲ نفر معتاد متجاهر، ۳ هزار و ۵۴۲ خرده فروش مواد مخدر و ۲ هزار و ۷۷ نفر سایر مرتبطین (نگهدارنده، حمل کننده و قاچاقچی) در معابر عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح فوق، علاوه بر کشف نزدیک به ۳ تن و ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و انهدام ۲۲ باند قاچاق مواد مخدر، ۳۰ باب مغازه و منزل مسکونی نیز پلمب شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در پایان ضمن تاکید بر اهتمام پلیس بر تحقق شعار نوروزی سال ۱۴۰۳ و فراهم آوردن سالی آرام و امن برای شهروندان، تثبیت مناطق پاک سازی شده از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و نیز استمرار اجرای طرح آرامش در شهر تا پایان ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس دانست و اضافه کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
https://jahannews.com/vdchmxn6z23nq-d.tft2.html
jahannews.com/vdchmxn6z23nq-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *