دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

متن استعفای خدابخشی از معاونت سیاسی

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 873054
با فاصله‌ای از انتشار حکم رییس صدا و سیما برای سرپرست معاونت سیاسی سازمان، متن استعفای علیرضا خدابخشی از معاونت سیاسی منتشر شد.
متن استعفای خدابخشی از معاونت سیاسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی، متن استعفای علیرضا خدابخشی از معاونت سیاسی رسانه ملی منتشر شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر جبلی
رییس محترم سازمان
باسلام و احترام

اکنون که با پایان یافتن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسؤولیت‌های سنگین معاونت سیاسی برای پیگیری ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی روحی له الفدا مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت پایان یافته است و رضایت معظم له را در پی داشته، بازآرایی و تازه‌گردانی عملیات رسانه‌ای در مقابله با جنگ همه‌جانبه و ترکیبی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی؛ ضرورت دارد.

فرصت را مغتنم شمرده و برای باز کردن فضا برای مدیری تازه نفس و استمرار نوآوری در معاونت سیاسی رسانه ملی؛ استعفای خود را مجددا تقدیم می‌کنم.

لازم می‌دانم از حمایت‌های کافی حضرتعالی در دوران مسؤولیت و همچنین تلاش همکارانم در معاونت‌های سازمان خصوصا معاونت سیاسی تشکر و قدردانی و بابت تقصیرها و قصورها طلب حلالیت کنم.»
https://jahannews.com/vdcenx8vejh8f7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcenx8vejh8f7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اولین ترکش حضور رسایی در صدا و سیما
Iran, Islamic Republic of
طرف برکنار شده بعد پیام استعفا صادر می کند یک سئوال از اای خدابخشی زمانی که قالیباف خاک جبهه هارا در کنار شهدائی مانند سلیمانی و کاظمی وباکری وهمت وخرازیوسایر بزرگان دیگر می خورد در نیروی هوائی و نیروی انتظامی وشهرداری ومنشا خدمات ویزه ای بودندظاهرا شما سن زیادی نداشتید