دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۴

«قالیباف» رئیس مجلس آینده خواهد بود

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 872969
نماینده منتخب مجلس دوازدهم درباره ترکیب و شاکله سیاسی مجلس آینده پیش بینی کرد این مجلس متشکل از سه فراکسیون سیاسی خواهد بود.
«قالیباف» رئیس مجلس آینده خواهد بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام «سیدجواد حسینی‌کیا» با اشاره به شکست پروژه تحریم انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری ابتدای امسال بر چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید فرمودند که خوشبختانه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، این راهبردها به خوبی محقق شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات اخیر بسیار خوب و قابل قبول بود، افزود: در حوزه انتخابیه من یعنی سنقر و کلیایی، ۷۵ درصد افرادی که واجد شرایط رأی دادن بودند، در انتخابات شرکت کردند.

منتخب مردم سنقر و کلیایی در مجلس دوازدهم گفت: همچنین ۳۲ نفر در این حوزه انتخابیه برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کردند و راهبرد رقابت نیز به خوبی محقق شد. از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کشور هم به خوبی دو راهبرد سلامت و امنیت انتخابات را عملیاتی کردند.

وی تاکید کرد: زمانی که انتخابات در کشور با مشارکت بالا و در کمال سلامت برگزار می‌شود، امنیت را هم افزایش می‌دهد.

حسینی‌کیا ادامه داد: مردم ما با حضور خود در انتخابات نشان دادند که مستحکم پای نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی مانده‌اند و عملاً یک بار دیگر به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در صحنه‌هایی مانند انتخابات امنیت‌آفرین است؛ مردم ما در سراسر کشور به پیام‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران و معاندان نظام مبنی بر تحریم انتخابات «نه» گفتند و نشان دادند پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، پاسخ محکمی به بیگانگان دادند و از سوی دیگر باعث شدند قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی افزایش یابد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس بیان کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارند و با وجود مشکلات معیشتی، پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به تبلیغات سو دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران توجهی ندارند.

وی در ادامه درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم گفت: پیش‌بینی من آن است که احتمالاً مجلس دوازدهم متشکل از «سه فراکسیون سیاسی» باشد.

حسینی‌کیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شاکله مجلس دوازدهم، به نظر شما چه فردی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد، گفت: به احتمال بسیار زیاد محمدباقر قالیباف در مجلس بعدی هم رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
https://jahannews.com/vdciqrav3t1ay32.cbct.html
jahannews.com/vdciqrav3t1ay32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من رای دادم که قالیباف رییس مجلس نشه !!
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که دوباره رئیس نشه
Iran, Islamic Republic of
ما تحول در مجلس را لازم داریم و اولین لازمه اش اینه که رئیس مجلس عوض بشه
Iran, Islamic Republic of
قالیباف در تهران چهارم شد! چرا؟
Iran, Islamic Republic of
چون مردم خیلی چیزها رو تشخیص می دن
United Arab Emirates
رئیس مجلس بعدی جناب حجت‌الاسلام نبویان است.
احم
Iran, Islamic Republic of
مگر هرکسی نفر اول باشه باید رئیس بشه ؟در ادوار گذشته مجلس خیلی از افرادی که نفر اول تهران بودند رئیس نشدند. خدا رحمت کند مرحوم فخرالدین حجازی را .
محسن
Iran, Islamic Republic of
و خيلى ها هم عليرغم شايستگى فراوان وقتى رييس مجلس بودند در دوره بعد رييس مجلس نشدند مثل اقاى حداد عادل
سيدرضا
Iran, Islamic Republic of
چه تلاشي ميكنه جهان نيوز!!
محسن اصفهان
Iran, Islamic Republic of
قاليباف دوباره رييس مجلس ؟!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كي گفته ؟؟
به چه دليل ؟؟
Iran, Islamic Republic of
انشالله ریاست مجلس بعدی هم در اختیار این فرد خدوم به انقلاب و اسلام باشد.
Iran, Islamic Republic of
جواب مجلس بعدی در مورد ریاست - نه به قالیباف
Iran, Islamic Republic of
هیچ میزی به کسی وفا نکرده است. میزها عامل به خطر افتادن عاقبت به خیری هستند.