دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

گفت و شنود/ هم این و هم اون!

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 872933
دور از چشم غربگداها و با عرض پوزش از آن‌ها! وقتی فقط دوتا کاندیدا هست و هردو هم دیوانه و روان‌پریش و از عقل مرخص هستند مردم آمریکا چه بکنند؟!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: روزنامه وال‌استریت ژورنال نوشته است «مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری با دو گزینه «پیر» و «منفور» روبه‌رو هستند و ناچارند یکی از آن دو را انتخاب کنند.

گفت: زبونتو گاز بگیر!... چرا به «آرمان‌شهر» زنجیره‌ای‌ها اهانت می‌کنی؟! از نظر آنها اولاً؛ که در آمریکا هیچ اجباری وجود ندارد همه آزادند که هر کاری دلشان خواست بکنند! ثانیاً؛ رؤسای جمهور آمریکا هرکه باشند و هرچه باشند، خیلی نازنین و مودبند! و...

گفتم: مرد حسابی! رسانه‌ها و مقامات خودشان می‌گویند که ترامپ «روان‌پریش» است و بایدن «زوال عقل» دارد.

گفت: خُب دور از چشم غربگداها و با عرض پوزش از آن‌ها! وقتی فقط دوتا کاندیدا هست و هردو هم دیوانه و روان‌پریش و از عقل مرخص هستند مردم آمریکا چه بکنند؟!

گفتم: توی کوپه قطار، یکی از مسافران گفت اگر فقط نیم‌ساعت پنجره باز باشد، از سرما می‌میرم و دیگری گفت؛ اگر بسته باشد، من از گرما می‌میرم! مامور قطار به مسافران که گیج شده بودند گفت؛ نیم‌ساعت پنجره را باز کنید، این از سرما بمیرد و نیم‌ساعت ببندید تا آن یکی از گرما بمیرد و بعد هرطور خواستید عمل کنید!
https://jahannews.com/vdcjt8eotuqeahz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjt8eotuqeahz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.