دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

گفت و شنود/ لعنت به روح پدرت!

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 871054
یارو درباره وجود روح با یکی دیگر بحث می‌کرد و طرف مقابل اصرار داشت که به وجود روح اعتقادی ندارد! شخصی که ناظر این گفت‌وگو بود به او گفت؛ «‌پس، لعنت به روح پدرت‌»!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در حالی که جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی تاکنون به شهادت ۳۰ هزار انسان بی‌گناه که بیشترین آنها زن و کودک هستند منجر شده و این جنایات همچنان ادامه دارد، آمریکا قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد!

گفتم: همین جرثومه‌های فساد آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی برای سکته یک دختر جوان بر اثر استرس در پاسگاه پلیس چه قشقرقی به راه انداخته و زمین و زمان را به هم دوخته بودند!

گفت: بسیاری از مقامات غربی از جمله بایدن و ترامپ و شولتز و... علاوه ‌بر حمایت‌های کلان مالی و تسلیحاتی از جنایات رژیم صهیونیستی، با کمال وقاحت اعلام می‌کنند که اقدامات این رژیم جنایت جنگی نیست!!

گفتم: اگر جنایت جنگی نیست پس چیست؟! در تمامی اسناد و تعاریف حقوق بین‌الملل این اقدامات وحشیانه نه فقط جنایت جنگی تلقی می‌شود بلکه از جنایات بی‌سابقه و کم‌سابقه نیز محسوب می‌شود.

گفت: می‌گویند؛ ما اعتقاد نداریم که کشتار مردم غزه توسط اسرائیل جنایت جنگی است!
گفتم: یارو درباره وجود روح با یکی دیگر بحث می‌کرد و طرف مقابل اصرار داشت که به وجود روح اعتقادی ندارد! شخصی که ناظر این گفت‌وگو بود به او گفت؛ «‌پس، لعنت به روح پدرت‌»!
https://jahannews.com/vdccpsq402bqmx8.ala2.html
jahannews.com/vdccpsq402bqmx8.ala2.html
برچسب ها: گفت و شنود کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از دید چند کشور خونخوار و خون آشام و هوچیگر غربی« قانون حجاب اسلامی» در ایران نقض حقوق بشره اما قتل عام وحشیانه و ریختن خون گروه_گروه، دسته_دسته زن و بچه, افراد کهنسال نسل کشی نیست و به هیچ وجه نقض حقوق بشر نیست!!!
میرسه زمانی که ملت های دنیا به تقاص خون اطفال غزه علیه رژیم های سفاک غربی بپا خیزند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
انشالله بزودي زود زير پرچم مهدي موعود بساط ظلم و ستم از صفحه گيتي جمع شود و مومنين نفسي بكشند .