دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

شهردار حیفا: نباید وارد جنگ با حزب الله شویم

سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 870880
شهردار حیفای اشغالی نسبت به وقوع جنگ علیه حزب الله لبنان و متضرر شدن این شهر در صورت درگرفتن شعله‌های این جنگ هشدار داد.
شهردار حیفا: نباید وارد جنگ با حزب الله شویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «عینات کلیش» شهردار حیفای اشغالی تاکید کرد: اگر در بخش‌های مختلف این شهر جنگی رخ دهد باید تمام ساکنان آن تخلیه شوند.

وی در ادامه افزود: باید برای ایجاد پناهگاه‌های دارای برق، آب و سیستم فاضلاب تلاش کنیم چرا که در صورت وقوع جنگ در جبهه شمالی به این پناهگاه‌ها نیاز پیدا می‌کنیم و تعداد زیادی از اسراییلی‌ها به این پناهگاه‌ها خواهند رفت.

کلیش اضافه کرد که کابینه رژیم صهیونیستی نباید وارد جنگ علیه حزب الله لبنان شود چرا که این اقدام باعث وارد آوردن خسارت‌های سنگین به شهر اشغالی حیفا می‌شود.

روز گذشته نیز رسانه‌های صهیونیستی به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص دامنه درگیری‌ها در منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.

در گزارش این رسانه‌های عبری زبان آمده است: بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله ترس و وحشت نسبت به وقوع یک جنگ فراگیر در جبهه شمالی میان شهرک نشینان افزایش یافته است.
https://jahannews.com/vdcivuavut1ayv2.cbct.html
jahannews.com/vdcivuavut1ayv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *