شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

محکومیت قاچاقچیان بادام هندی

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 869904
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از رسیدگی به پرونده قاچاق ۶ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم بادام هندی و ۶ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بادام زمینی خارجی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال خبر داد.
محکومیت قاچاقچیان بادام هندی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده قاچاق ۶ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم بادام هندی و ۶ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بادام زمینی خارجی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متهم ردیف اول را به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش کالا محکوم کرد.

شاهی گفت: شعبه همچنین متهم ردیف دوم را به پرداخت ۵۲ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش کالا به علاوه ارزش کارشناسی شده خودرو حامل کالاهای قاچاق محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: مأموران نیروی انتظامی تنگه مرصاد در هنگام گشت زنی از یک دستگاه کامیون کشنده در محور اسلام آباد - کرمانشاه کالاهای قاچاق را کشف و برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.
https://jahannews.com/vdcdzn0joyt09n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzn0joyt09n6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *