دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بایدن تصمیم به از سرگیری کمک به آنروا ندارد

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 869664
آمریکا کمک‌های آنروا را تا زمانی که تحقیقات ناشی از ادعاهای رژیم صهیونیستی در مورد این آژانس کامل نشود، از سر نمی‌گیرد.
بایدن تصمیم به از سرگیری کمک به آنروا ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که کمک‌های مالی به آژانس سازمان ملل در غزه  را تا زمانی که تحقیقات پیرامون فعالیت‌های کارکنان این آژانس تکمیل نشود، از سر نمی‌گیرد.

به گزارش رویترز، مقامات آمریکایی به رهبران جامعه عرب-آمریکایی در میشیگان گفتند که دولت بایدن قصد دارد تا پیش از ارائه کمک‌های مجدد به آنروا، منتظر تحقیقات داخلی این آژانس بماند.

سامانتا پاور،مدیر آژانس توسعه بی‌المللی ایالات متحده به همراه دیگر مقامات ارشد آمریکایی در حالی اظهارات مورد نظر را در ایالت میشیگان مطرح کردند که انتقادات گسترده‌ای از سوی مردم این ایالت به سیاست‌های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی و جنگ غزه وجود دارد و عدم درخواست بایدن برای برقراری آتش‌بس به همراه تداوم کمک‌های نظامی به ارتش صهیونیست‌ها با انتقاد شدید رای‌دهندگان این ایالت همراه شده است.

مقامات آمریکایی ادعا کرده‌اند که به تداوم کمک‌های مالی خود به آنروا متعهد هستند با این حال منتظر تکمیل تحقیقات در مورد فعالیت کارکنان این سازمان می‌مانند. به گفته یکی از کارمندان ارشد سابق کنگره آمریکا، دولت بایدن قصد ندارد، تصمیمش را برای توقف کمک به آنروا لغو کند.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی ۱۲ نفر از ۱۳ هزار کارمند آنروا را در نوار غزه به همکاری با حماس در جریان آغاز عملیات طوفان الاقصی متهم کرد، ۱۶ کشور کمک‌های مالی خود به این آژانس را به حالت تعلیق درآوردند.

این در حالی است که مقامات آنروا عنوان کرده‌اند که گزارشات مربوط به فعالیت کارکنان این سازمان، ممکن است چندین هفته طول بکشد.

مقاومت در برابر از سرگیری کمک‌های بشردوستانه به آنروا در حالی شکل گرفته است، بیش از ۸۵ درصد از مردم فلسطین تحت تاثیر جنگ غزه در شرایط بسیار وخیمی زندگی می‌کنند و طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین تاکنون تحت تاثیر حملات رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲۷ هزار و ۹۴۰ نفر فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۰ هزار نفر دیگرشان هم زخمی شده‌اند. هنوز آمار دقیقی از هزاران فردی که در زیر آوارها مدفون شده‌اند، وجود ندارد.
https://jahannews.com/vdcg3y97tak9334.rpra.html
jahannews.com/vdcg3y97tak9334.rpra.html
برچسب ها: جو بایدن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *