جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۵

رئیسی: مجلس و دولت قوی، ایران قوی را رقم می‌زنند

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 869570
رییس‌جمهور گفت: مجلس و دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند و حضور همه مردم برای انتخاب تاثیرگذار است.
مجلس و دولت قوی، ایران قوی را رقم می‌زنند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در آیین افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات گفت: ابتکار صداوسیما در راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات بستری ایجاد کرده که آسان، ارزان، فراگیر و عادلانه است. موضوع مهم جمهوریت نظام است، همواره در این ۴۴ سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار را داریم که در دنیا اعلام کنیم نام مردم، سخن از مردم، رای و مشارکت مردم در این کشور جدی است.

وی افزود: تمامی نهاد‌های برخواسته از تشکیلات و سازمان و سازوکار اداره کار در جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است.

رییس جمهور تصریح کرد: در دنیا سیاستمداران از نام مردم در جهت پیشبرد اهداف سیاسی خود بهره می‌برند، ولی در جمهوری اسلامی اینگونه نیست. وقتی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری میگویند که «میزان رای ملت است» و «اساس در نظام اسلامی مردم‌اند و رای مردم» مردم را باور دارند.

رییسی گفت: از تمامی ظرفیت‌ها باید استفاده شود تا مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند و بتوانند با انتخاب خود مجلس قوی را شکل دهند.

وی افزود: مجلس قوی، دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند، حضور همه مردم برای انتخاب تاثیر گذار است، استفاده از همه ظرفیت‌ها تکلیفی در سیاست‌های مصوب و ابلاغی نظام است.

رییس جمهور گفت: در نظام‌های سرمایه داری اساس تبلیغات مبتنی بر قدرت و ثروت است و یا عکس و تصاویر با هم رقابت میکنند، زمینه‌ای که در کشور ما ایجاد شده این است که ایده‌ها و برنامه‌ها می‌توانند با هم رقابت کنند.
https://jahannews.com/vdccmoq4x2bqep8.ala2.html
jahannews.com/vdccmoq4x2bqep8.ala2.html
برچسب ها: رئیسی مجلس دولت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مجلس که توانایی تصمیم گیری درخصوص تعطیلی شنبه یا پنج شنبه را ندارد و آن را در اختیار دولت می گذارد تا ۴سال پنج شنبه و ۴ سال بعد شنبه و ۴ سال بعدی شنبه و یکشنبه تعطیل شود .
Iran, Islamic Republic of
رقابتی ترین انتخابات در طول تاریخ ایران برگزار خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اون از مجلس انقلابی این هم دولت یکدست،مردم‌دیگه چی میخوان
رضا
United Kingdom
ابراهیم بت شکن دوستت داریم
Iran, Islamic Republic of
آقاي رييسي لطفا بفرماييد مشكل كجاي كار است ؟