جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ایران انفجارهای تروریستی پاکستان را محکوم کرد

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 869521
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدامات تروریستی در پاکستان را محکوم و اعلام کرد ایران در کنار دولت و ملت دوست، همسایه و برادر پاکستان است.
ایران انفجارهای تروریستی پاکستان را محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدامات تروریستی اخیر در پاکستان را که در آستانه انتخابات سراسری این کشور انجام شده است، محکوم کرد.

کنعانی هدف تروریست‌ها را به چالش کشیدن روند مردم‌سالاری در پاکستان و برهم زدن آرامش انتخابات در این کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران در روند مردم‌سالاری و مقابله با پدیده شوم تروریسم، در کنار دولت و ملت دوست، همسایه و برادر پاکستان است.

روز گذشته بر اثر دو انفجار تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.

در انفجار اول که در دفتر یک حزب سیاسی در شهر «پیشین» در ایالت «بلوچستان» پاکستان رخ داد، دستکم ۱۲ نفر کشته و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند.

منابع می‌گویند که این انفجار دفتر تبلیغات انتخاباتی «اسفندیار خان کاکر» نامزد مستقل را در حوزه انتخابیه PB-۴۷ شهرستان پیشین هدف قرار داده است.

طبق گفته مقامات محلی پاکستانی در ایالت بلوچستان دومین انفجار در نزدیکی دفتر انتخاباتی حزب جمعیت علمای پاکستان در شهر «قلعه سیف‌الله» به‌وقوع پیوست.

بیمارستان «خان‌زی» در نزدیکی محل انفجار شمار تلفات را دستکم ۱۱ کشته و بیش از ۲۱ زخمی اعلام می‌کند.
https://jahannews.com/vdcir3avzt1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdcir3avzt1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *