دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

تجاوز نظامی مجدد آمریکا و انگلیس به یمن

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 869060
خبرنگار شبکه «المیادین» از صنعا بامداد دوشنبه گزارش داد که نیروهای آمریکا و انگلیس بار دیگر حملات تجاوزکارانه‌ای را به خاک یمن انجام دادند.
تجاوز نظامی مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منابع محلی بامداد دوشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهایی در شمال و غرب یمن خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» از صنعا در این‌باره گزارش داد که نیروهای آمریکا و انگلیس بار دیگر حملات تجاوزکارانه‌ای را به خاک یمن انجام دادند.

طبق این گزارش، استان صعده در شمال یمن ۴ مرتبه و استان الحدیده در غرب این کشور ۱۱ مرتبه تاکنون مورد حمله قرار گرفته‌اند.

خبرنگار المیادین در ادامه توضیح داد که تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به استان الحدیده بر منطقه «رأس عیسی» و شهر «الزیدیه» متمرکز است.

در ادامه این گزارش آمده است که منطقه «رأی عیسی» ۸ مرتبه، منطقه «الزیدیه» ۲ مرتبه و منطقه «الحوک» یک مرتبه مورد حمله قرار گرفته است.

شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی همچنین ۳ مرتبه به منطقه «باقم» در استان صعده حمله کردند.

پیش از این، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرده بود این حملات، یمن را از مواضع اخلاقی، دینی و انسانی این کشور در حمایت از مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد و بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.
https://jahannews.com/vdcg3y97zak93z4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3y97zak93z4.rpra.html
برچسب ها: آمریکا یمن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *