شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

نواخته شدن زنگ انقلاب در زادگاه امام(ره)

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 868606
خمین- زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر در بیت تاریخی امام در شهر خمین نواخته شد.
نواخته شدن زنگ انقلاب در زادگاه امام(ره)
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، استاندار مرکزی صبح پنجشنبه در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب، پیام چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را پیشرفت و گام رو به جلو دانست و گفت: اکنون در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در میانه اولین دهه از چهلواره دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: هیچ انقلابی در تاریخ انقلاب‌های معاصر جهان و قرن‌های اخیر این قدرت را نداشته که جهت‌گیری و مسیر حرکت خود را در مدت طولانی حفظ کند اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری‌ها و رهبری ویژه حضرت امام و مقام معظم رهبری توانسته در این مقطع در شرایطی به مراتب مقتدرتر و پایدارتر نسبت به دهه‌های آغازین خود باشد و معادلات متعددی را در سطح بین المللی تغییر دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به آنکه در دوره تنها رژیم کودتایی تاریخ ایران یعنی دوران پهلوی در هیچ فضیلتی برتری نداشتیم اما اکنون نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از این مولفه‌ها به جهت رشد، حرکت و شتاب در رتبه‌های اول قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcbgwbw0rhb00p.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbw0rhb00p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *