دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

شهادت ۲ پلیس در درگیری با اشرار مسلح

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 868265
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، 2 نفر شهید و 4 نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.
شهادت ۲ پلیس در درگیری با اشرار مسلح
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد و 4 نفر شرور مسلح از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی کرده و سریعا از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر از کارکنان به هویت‌های سرگرد "رضا شاهسونی" و استواریکم "علی شاهسونی" به درجه رفیع شهادت نائل آمده و 4 نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا شد و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
https://jahannews.com/vdcce4q4p2bqei8.ala2.html
jahannews.com/vdcce4q4p2bqei8.ala2.html
برچسب ها: شهادت درگیری پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا باید نیروی انتظامی اینقدر راحت در درگیریهای نه چندان سخت و مهم نفر از دست بده؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احتمالا روزنامه شرق تیتر می زند" قاچاقچان سیاسی دو نفر نیروی انتظامی مزاحم را کشتند . "
Iran, Islamic Republic of
از نظر دست اندرکاران این روزنامه اینا فعالان اقتصادی اند نه قاچاقچی !!!