شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

رشد ۱۶ درصدی سگ‌گزیدگی در مازندران

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 867909
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در نه ماهه امسال ۹۵ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت.
رشد ۱۶ درصدی سگ‌گزیدگی در مازندران
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی؛ مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه 95 مورد سگ گزیدگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، گفت: از این موارد 68 نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین 31 تا 40 سال با 24 نفر گزارش شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با 17 مورد، بابل و تنکابن هر کدام با 12 نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های نکا، محمودآباد، فریدونکنار و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

وی گفت: در سال گذشته 104 نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که 79 نفر مرد و ما بقی زن هستند.
 
https://jahannews.com/vdcgzu97yak93y4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzu97yak93y4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در کشورهای اروپایی، فرزندان بعد از 18 سالگی، باید از پدر و مادر جدا شوند و مستقل زندگی کنند. پدر و مادر، برای جبران این نیاز عاطفی، حیوان خانگی نگه می دارند.
در ایران، که فرزندان در کنار پدر و مادر هستند، چه نیازی است که پدر و مادر، عاطفه و مهر و محبت خود را خرج حیوانات خانگی کنند؟!
در شرایطی که هزینه های نگهداری این حیوانات، گاهی از یک فرزند، بیشتر است. فقط برای اینکه فکر می کنیم مثل خارجی ها شده ایم!