شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

کشف ۳.۵ کیلو هروئین از معده قاچاقچیان!

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب: 866877
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۶ نفر که قصد داشتند ۳ کیلو ۵۰۰ گرم هروئین را با شیوه بلع و انباری در معده وارد اصفهان کنند، خبر داد.
کشف ۳.۵ کیلو هروئین از معده قاچاقچیان!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: گشت کنترل مبادی ورودی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان، حین کنترل خودروهای عبوری به ۶ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و با اشرافیت و تیزهوشی خود متوجه شدند این افراد حامل مواد افیونی در معده خود هستند.

وی افزود: در همین رابطه خودرو توقیف و متهمان به مقر انتظامی منتقل و پس از انجام اقدامات پزشکی و محرز شدن بسته‌های مواد در معهده متهمان در نهایت ۱۴۵ بسته هروئین به وزن ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم از معده این این افراد خارج شد.

نیکبخت از تشکیل پرونده و تحویل سوداگران مرگ به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه جدی با قاچاقچیانی که قصد دارند با شیوه‌ها و روش‌های گوناگون مواد افیونی را وارد کرده و باعث آلوده شدن جوانان شوند به صورت ویژه دنبال می‌شود و اجازه عرض اندام به این گونه افراد را نخواهیم داد.
https://jahannews.com/vdcjameoauqemoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjameoauqemoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *