چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تحلیل طائب از تحولات منطقه

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 866674
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آخرین وضعیت تحولات اخیر در منطقه را تحلیل کرد.
تحلیل طائب از تحولات منطقه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، همایش جهادگران جهاد تبیین با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ‌سردار سالاری فرماندهی سپاه استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع)، هادیان سیاسی سپاه و بسیج، رده های تخصصی اقشاربسیج و فرماندهان پایگاه‌ها و مدیران عقیدتی نظارت حوزه‌ها‌ی مقاومت در حسینیه عاشقان ثاراالله برگزارشد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش گفت: آمریکا می‌خواست با تحریم‌های ظالمانه ملت ایران را به زانو در بیاورد، اما به برکت رهبری‌های امامین انقلاب و هوشیاری و مقاومت مردم به اهداف شوم خود نرسید.

وی اظهار داشت: در چنین شرایطی که آمریکا با خوی استکباری خودش برای ایران اسلامی مشکلات و تحریم‌های زیادی را به وجود آورد اما کشور ما توانست در تمام زمینه‌ها به جهش‌های خوبی دست یابد.

‌طائب افزود: امروزه گسترش و تقویت جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل ضعف و زبونی آمریکا به وضوح قابل مشاهده است؛ آغاز جنگ آمریکا با یمن یعنی شکست اسرائیل قطعی است و با شروع این نبرد، رژیم غاصب صهیونیستی دیگر حمایت استکبار را نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد‌: مقاومت در جبهه یمن و فلسطین مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و هر روز به نابودی مستکبران جهان نزدیک می‌شویم و تنها مقاومت است که باعث پیروزی جبهه حق خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به تحولات منطقه اذعان داشت: جریان مقاومت به مرحله ای رسیده است که خود مستقل عمل می کند و طوفان الاقصی را به وجود می‌آورند که رهبرمعظم انقلاب از آن به عنوان یک شکست غیرقابل ترمیم یاد می‌کنند.

طائب افزود: طوفان‌الاقصی تمام معادلات و دکترین رژیم صهیونیستی را از بین برد و این اثر خون مردم فلسطین است، جنایتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند خیزشی است که مردم دنیا علیه آنها راه انداخته‌اند.

مشاور عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقاومت و حماس توده مردم است و قطعا مقاومت در این مرحله هم پیروز خواهد شد.

وی گفت: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و کشور‌هایی که در ائتلاف با استکبار قرار گرفتند، هر روز یک قدم به نابودی نزدیک می‌شوند، زیرا آمریکا فقط به دنبال منافع خود است و در زمان حساس این کشور‌ها را تنها می‌گذارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان کرد: آمریکا و اسرائیل روز‌های آخر خود را سپری می‌کنند و بزرگ‌ترین مدعیان حقوق بشر در دنیا هستند و چهره حقیقی آن‌ها برای تمامی ملل جهان رو شده و حتی مردم کشور‌های خودشان آن‌ها را قبول ندارند.

وی یادآور شد: امروز تولید قدرت بازدارندگی در برابر استکبار، نمایش جبهه‌ای عمل‌کردن مقاومت است. امروز آمریکا و اسرائیل به دنبال ارائه تصویری از پیروزی هستند تا در انتخابات سیاسی 2024 زودتر جنگ را جمع کنند اما هرچه به سمت ثبت آن حرکت می‌کنند این تصویر خراب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد‌آور شد‌: قطعاً حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان ایران را خشمگین خواهد کرد و باید توجه داشت که شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است.

وی بیان کرد: امروز دشمن که در برابر توانمندی‌های جمهوری اسلامی در ضعیف‌ترین شرایط قرار گرفته ‌و از طرف دیگر آثار انقلاب اسلامی امروز فراتر از مرزهای ما دشمن را زمین‌گیر کرده و آثار آن را می‌بینیم، به شدت تبلیغ می‌کند تا مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن ناجوانمردانه تبلیغ می کند که مردم حضور مردم را در انتخابات تحت تاثیر قرار دهد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام نیز دراین همایش با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین افزود: امروز وظیفه ما این است که در جنگ نابرابر با دشمن، تمام توان و امکانات خود را به کار بگیریم و نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد جهاد تبیین و بیان کارکرد ساختارها و سیستم اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
https://jahannews.com/vdcefp8vejh8ppi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefp8vejh8ppi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *