شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

هدف قرار گرفتن ۸ مکان نزدیک کنسولگری آمریکا در أربیل

سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 866478
یک شبکه آمریکایی بامداد سه‌شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.
هدفگیری ۸ مکان نزدیک کنسولگری آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شبکه «ای‌بی‌سی» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که حملات موشکی به قدر شدید بود که عبور و مرور هوایی در آسمان أربیل به‌طور کامل متوقف شد.

این شبکه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: «هیچ تاسیسات آمریکایی در اربیل هدف حملات موشکی قرار نگرفت و هیچ تلفاتی نیز به آمریکا وارد نشد».

با این حال، رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» به نقل از منابع مطلع خود گزارش داد: «بر اثر این حمله موشکی ۵ نفر از سربازان جذب شده با تابعیت آمریکایی کشته و مخفیانه منتقل شدند که در نتیجه و با دستور ریاست منطقه کلیه ترددهای هوایی فرودگاه اربیل متوقف شد».

ساعتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه‌شب سه‌شنبه خبر داد.

صابرین‌نیوز درباره این حملات نوشت که مناطق مختلفی از أربیل با موشک و پهپاد هدف حمله قرار گرفت و این شدیدترین حملات تاکنون به این منطقه بود.
https://jahannews.com/vdcgu3977ak93t4.rpra.html
jahannews.com/vdcgu3977ak93t4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرصاد
Iran, Islamic Republic of
و قاتلوهم ؛ حتی لاتکون فتنه !!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نيمه شب چرا مي زنيد كسي اونجا نيست