دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۵

واکنش محسن هاشمی به زندانی بودن فائزه

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 865944
محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به زندانی بودن فائزه هاشمی گفت: برای درخواست آزادی فائزه به رهبری و رئیس قوه قضائیه نامه نوشتم.
واکنش محسن هاشمی به زندانی بودن فائزه
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران گفت: والده ما از بنده سؤال کرد که چرا فائزه زندان است؟ گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم است؟! نمی‌خواهی برای‌ او کاری کنی؟ گفتم به رهبری و رئیس قوه‌ قضائیه نامه نوشته‌ام.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی به عنوان‌ یک عنصر فراشکوفا در مورد هر کاری که تصمیم می‌گرفتند، آن را رها نمی‌کردند. آیت‌الله هاشمی بیش از 13 بار در انتخابات شرکت‌ کرد و در دو مورد شکست خورد ولی بلند شد؛ اکثر پست‌هایی که‌ داشت انتخابی بود.

محسن هاشمی تصریح کرد: دغدغه ایشان عمدتا رفاه مردم بود. الآن فقر دشمن اصلی مردم‌ شده‌ و اگر نظام به آن نپردازد، می‌تواند کشور را دچار مشکل کند.
https://jahannews.com/vdcdok0joyt09n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdok0joyt09n6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
Iran, Islamic Republic of
دغدغه ایشان برای مردم ! در خاطرات اشرافی گری اش کاملا مشهود است!!! روز تاسوعا جت اسکی و ....
ب
Iran, Islamic Republic of
این حضرات چه فکری میکنند،؟
چندسالی شما مسؤل شورای شهر تهران بودی با۳ شهر دار چهکار کردی؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
محسن جان شاید شما ندانی و نخواهی که بدانی ولی ما با پوست و گوشت و استخوان کارهای پدرت در مورد رفاه خودمان را از یاد نبرده ایم
Iran, Islamic Republic of
اقایان همیشه مدعی و مظلوم نما...