پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

طائب: یک رأی هم در تولید قدرت نقش دارد

سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 865698
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: نقش حضور مردم در برگزاری انتخابات بسیار مهم است و حتی یک رأی نیز در تولید قدرت نقش دارد.
طائب: یک رأی هم در تولید قدرت نقش دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین طائب پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار کرد: سالروز قیام مردم قم اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که این قیام منجر به تداوم قیام‌هایی در دیگر استان‌ها بود که در نهایت به پیروزی ۲۲ بهمن انجامید.

وی به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: نقش حضور مردم در برگزاری انتخابات بسیار مهم است و حتی یک رأی نیز در تولید قدرت نقش دارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه قدرت اساسی جمهوری اسلامی مردم هستند بیان داشت: امروز این نظام اسلامی در حوزه‌های چالشی به بازدارندگی رسیده است و طبق فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات برای تولید قدرت در مقابل دشمن است و موجب تحول در کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب به اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و ابراز داشت: حضور گسترده در انتخابات برای دفع تهدیدهای داخلی و پیشرفت کشور مهم است لذا باید احساس تکلیف کنیم که در میدان حضور داشته باشیم.
https://jahannews.com/vdcjhieoouqemmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhieoouqemmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *