شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن تهران

سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 865678
عضو شورای اسلامی شهر تهران از تلاش مدیریت شهری برای تعیین تکلیف همه ساختمان‌های ناایمن تهران تا پایان سال جاری براساس برنامه چهار ساله چهارم خبر داد.
کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی بابایی در حاشیه دویست‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران اظهار کرد: طبق برنامه چهار ساله چهارم شهر تهران مقرر شده است تا تعداد ساختمان‌های ناایمن در تهران تا پایان سال ۱۴۰۲ به صفر برسد. برهمین اساس روز گذشته جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق ۲۲‌گانه و شهرداران نواحی برگزار و تاکید شد که به صورت ویژه ظرف چند ماه پایانی باقی‌مانده از سال جاری این موضوع به صورت جدی پیگیری شود تا بتوانیم تعداد ساختمان‌های ناایمن در تهران را براساس آنچه که در برنامه چهارم معین شده است به صفر برسانیم. بی‌تردید باید تا پایان سال ۱۴۰۲ براساس این برنامه همه ساختمان‌های بحرانی در حوزه حریق در شهر تهران تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: در فرآیند این کار مالکین به رعایت اصول ایمنی الزام خواهند شد و موضوع مورد توجه در این ساختمان‌ها بحث حریق بود که به نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق و رعایت دستورالعمل‌هایی که سازمان آتش‌نشانی دارد، الزام می‌شوند و پس از اخذ تأیید سازمان آتش‌نشانی از لیست ساختمان‌های ناایمن خارج خواهند شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این‌که ۱۲۹ ساختمان ناایمن شهر تهران در حال حاضر به ۸۰ ساختمان کاهش پیدا کرده است، افزود: امیدواریم این عدد تا پایان سال به صفر برسد البته کار سختی است، اما تمام تلاش مدیریت شهری در جهت تحقق این مهم به کار گرفته خواهد شد.
https://jahannews.com/vdchqmn6623n--d.tft2.html
jahannews.com/vdchqmn6623n--d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *